Aagaard, det er underordnet om man er fra start - ISÆR og snarere tværtimod når det handler som selskaber "som er på vej" - der er så mange faktorer der spiller ind - ganske som du har erfaret i AGEL sammenhæng; produktgodkendelser, logistik-bøvl, fejl i udbetalinger, materialer - og netop i proces hvor man er med til at bane vejen handler det i allerhøjeste grad om stamina og is i maven. Det betyder ikke noget om man skal vente længe på materialer, oversættelser, evt. godkendelser - men det er ALFA og OMEGA at logistikken fungere 100% - uanset hvilken midlertidig form man bruger - og så skal bonus bare falde på datoen. HVER gang. Uden fejl. Når de to ting fungere kan man stille og roligt bygge sin forretning - så skal resten nok komme - men halter det bare lidt, så er vejen bumpet - og frafald, mismodet er for stort - og så er det flintrende ligegyldig hvor hurtigt man er ude. Men - selvfølgelig når snakken så falder på etablerede selskaber - så er der altid noget spænding, noget pionér-sjov ved at være med til at forme et nyt selskabs indtog på et givent marked. Jeg har en god gammel ven som gik stort i et af de ældre og meget veletablerede selskaber - han solgte sin forretning - og efter 3-4 år, så gik han ind i SAMME selskab igen - og på kort tid var en levevej igen skabt i selvsamme selskab. Interessant... ikke ;-)
Lasse Burholt
|
Hej agel4you. Vi fik af vide på informationsmødet at vi skulle smide 1275kr for diverse weekendkurser, oplæring og en værktøjskasse med små prøver af de forskellige produkter som vi ville komme til at sælge. Det er forståeligt at vi selv skal prøve produkterne af for ellers ved vi jo ikke en fløjtende fis om hvad det er vi sælger. Er bare lidt betænkelig fordi jeg ikke kender noget til den her branche..men kan høre at de fleste af jer kender scandi consult.