Kære Alle, |
Jeg er ked af at sige det, men dette er hverken et sportsforum, facebook eller lignende. Jeg kommer her for at læse iværksætter relevante emner og ikke sport.
Kære Alle, |
Hej Arne, |
Sikke dog et surt opstød. Det er jo skrevet i "cafe & hygge" men du er åbenbart en meget alvorlig mand.
bb
ha en rigtig go dag, hov det var jo heller ikke iværksætteri så det går nok heller ikke
|
Det var også en meget kryptisk overskrift, så jeg kan godt forstå du blev forvirret. Hvis du ikke allerede ved det, så har de sat reservekører Mark Gene ind istedet. Selvfølgelig ikke optimalt, men det vil bilen næppe være heller. Jeg glæder mig sgu! |
http://sporten.tv2.dk/2014-06-12-bekr%C3%A6ftet-tom-k-kommer-til-start-i-le-mans Han bliver erstattet af Marc Gene :-) Dbh. |
Hej, De har mulighed for, at søge om, at de kan køre det med 2 kører. Hvis det går i gennem bliver det 24 sindsyg hårde timer! |
UPDATE - Læste lige at bilen er blevet opbygget igen, og Duval vil være tilbage på banen igen. :) |
Det er tilladt at springe indlæg over, hvor overskriften tydeligt refererer til emner man ikke interesserer sig for. Hvor svært kan det være? Med venlig hilsen fra en, som sammen med husbond befinder sig foran skærmen hele weekenden for at se Le Mans. |
Hej Alle, Jeg tænkte nok at jeg ikke havde gjort noget forkert! :) Takker... Fru Hartmann, så er vi 3 indtil videre da. Jeg følger med fra kval, til slut... Eller til hvis "håber ikke det sker", hvis der sker noget med Toms bil, så han udgår... Hvis det sker, så mister jeg nok motivationen til at se med! :) Vh. Frank |