Hej Aminoer. Kan i hjælpe med at tilføje vigtige ting til en huskeliste når man skal starte en webshop. Her gælder det alt som fysiske og ikke fysiske vare og diverse aftaler/kontrakter. Listen vil være en super god hjælp til mig og andre, så man kan få et overblik over hvad der kræves i opstarten:
- labels + labelprinter - Emballage og forsendelseskasser - Webshoppen + hostning + domæne navn + indløseraftale + betalingsløsning - Facebook side - .... - .... - ....
Det er slet ikke en nødvendighed med labels og en labelprinter i opstartsfasen. Man kan komme langt med Word - Jeg sendte selv 200+ pakker inden jeg fik købt en. Brug hellere pengene på nogle af de uforudsete udgifter som kommer i opstartsfasen.
Når det er sagt så kan listen fortsættes med logo, grafisk design og SEO mm.
http://kjaertrading.dk/ - Varepartier og restpartier i mængder der passer dit behov til gode priser.
Logo Visitkort Evt. stempel Brevskabelon Fakturaskabelon Oprettelse af firmakonto Kassekladde, regnskabsprogram Materiale til online markedsføring f.eks. banner, annonce Forretningsbetingelser på webshoppen
www.webkontoret.dk - enkle og prisbillige hjemmesider med fokus på design og brugervenlighed