Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på nystartet webshop

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 24. Apr 12
Indlæg ialt: 151
Fra  Timebay.dk Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael-

Tak for at sætte mig lidt ind i det.

Jeg skal se hvad jeg kan gøre. :)

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2492
Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :

"Vores erfaring - Alle produkter på siden er testet og det vi skriver på siden, er vores egne erfaringer med produkterne. Vores test af Tandblegningspennen er dog i stedet for 2 gange ugentligt, blevet brugt hver anden dag i ugen (altså ca. 4 dage om ugen.) Vi råder dog folk til at følge anvisningen.
Resultatet blev at alle overflødige misfarvninger forsvandt, og tænderne blev lysere. Ingen af os har endnu oplevet nogen bivirkninger ved produktet og heller ingen skader på tænderne, trods tandlæge besøg."

Trods tandlægebesøg????

Læg produktinformation på siden, så man kan læse sig til hvad den pen indeholder.

Dét er troværdigt - modsat

Tilmeldt 24. Apr 12
Indlæg ialt: 151
Fra  Timebay.dk Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Folkens

Jeg vil bare lige sige, tak for feedback. Om det var det eller om det var min mindre markedsføring der gjorde udslaget, ved jeg ikke. Men jeg fik i hvert fald min første ordre i går :D.

And what a feeling!

Mange tak.

Mvh

Carsten Nielsen

Fra Hørsholm
Tilmeldt 7. Jul 14
Indlæg ialt: 12
Fra  CommunicateByImage Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Carsten,

Synes det er en rigtig fin og enkel side, som skaber hurtigt overblik - dog springer en del grammatiske fejl mig i øjnene - primært kommafejl. Ved at rette dem, vil siden fremstå mere perfektionistisk og professionel, tænker jeg. Smider dig lige en PB med et bud på korrekturlæsning, som du kan benytte, hvis det har interesse Smile

God aften.

Bedste hilsner

June / CommunicateByImage

Tilmeldt 21. May 14
Indlæg ialt: 23
Fra  Beautyliciouz Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lige en tilføjelse :-)

I skriver: "Vi har fokus på kunderne og det er også grunden til, at vi arbejder på at gøre siden så nem som overhovedet muligt. Det er også en af grundende til at vi forholder os til et smalt og overskueligt produktsortiment, og......................... 

Mange grunde ;-)

Ellers fin, overskuelig side.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej alle AminoerSkype-CoolSmile

Allerførst undskyld mange gange for at bryde ind i en andens tråd på denne måde, jeg burde nok har oprettet en særskilt tråd til formålet...

Nyttigbras har nu været aktiv et par måneder - og vi har været igang med at kigge lidt på facebook og SEO.

Vi har tillige fået oprettet en indløsningsaftale og tilbyder betaling via epay.

Faktisk en lidt halvpebret affære (halvdyrt) at få det hele startet op, men det er der sikkert mange der kan nikke genkendende til...

Umiddelbart kommer der jo besøgende på siden, men det er samme fænomen, der er vores problem, som hos trådstarteren. Vi mangler simpelhen ordrer...

Jeg ville derfor sætte umådelig stor pris på noget konstruktiv feedback, som jeg har ladet mig bemærke altid forekommer her på www.amino.dk.

Der er ingen tvivl om at konkurrencen er benhård i øjeblikket - så hvordan får vi skabt nogle unikke selling points på www.nyttigbras.dk?

Hvordan kan vi forbedre os, således at der rent faktisk kommer ordrer hjem i hus?

- Vi har endda faste reklamer kørende hos DBA...

Er der nogle gode ideer på lager hos nogle af jer?

Kunne det tænkes at det skal have mere tid, eller skal vi over i en helt anden boldgade?

Og glem endeligt ikke at nyde det dejlige danske sommervejr:)

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :

nyttigbras:
Allerførst undskyld mange gange for at bryde ind i en andens tråd på denne måde, jeg burde nok har oprettet en særskilt tråd til formålet...

Ja, og hvorfor er det så lige at du ikke gør det, men bare fortsætter den dårlige stil ?.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har helt ret Michael - Jeg opretter en ny tråd til formålet!

Beklager atter den upassende stil.

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)