Jeg har bygget mit eget system til opgavestyring/tidsregistrering, det er intergreret med gmail, google calendar, og e-conomic.
Der er tjeklister på forskellige opgavetyper (kvalitetsstyring), som kan tilpasses. Alle sager har egen journal med info, tidsregistreringer, memoer m.v. Alle kunder kan have tilknyttet alle former for stamdata. Der hentes stamdata fra e-conomic, cvr m.v. ind i systemet live, som vises sammen med dine egne data, f.eks. tastselv-koder, kontaktpersoner m.v.
Indtil videre har min egen revision siden september 2012 kørt det som et pilotprojekt.
Hvis det har interesse kunne jeg godt tænke mig ved lejlighed at give dig en uforpligtende demonstration af systemet, som jeg godt kunne tænke mig at sælge til revisorer/bogholdere. Jeg er selv udvikler på systemet, så det kan nemt tilpasses yderligere.
Det er ekstremt vigtigt at bogholdere/revisorer arbejder meget systematisk, og det er næsten en umulig opgave at administrere en større kunderportefølje udfra en outlook-indbakke eller en væg fuld af gule sedler. De rigtige it-værktøjer er nødvendigt for success.