Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Giv os feedback og gør vores dag meget bedre! tak!

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 14. Mar 11
Indlæg ialt: 240
Fra  Lasse Freestyle Fodbold Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Ville være en kæmpe fornøjelse, hvis I ville tage et kig på min og min partners nye hjemmeside. WWW.FODBOLDTRICKS.DK

De ting vi gerne vil have svar på er: 

- Er siden nem at finde rundt på?

- Hvis DU skulle booke fodbold underholdning, ville du så bruge os? Hvorfor, hvorfor ikke?

- Er det nemt at finde vej til booking?

- Finder man hurtigt ud af hvad siden handler om, hvis man har klikket ind på den ved et tilfælde?

- Hvad mangler der? Forbedringer? Osv.?

På forhånd mange tak! Mvh Lasse Cool 

Book Danmarks bedste freestyle fodbold jonglører til dit event! Underholdning i topklasse - Mere info på..

WWW.FODBOLDTRICKS.DK 

Tilmeldt 29. Jul 14
Indlæg ialt: 17
Fra  iSaySolutions Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lasse,

Nem og overskuelig side, som opfylder brugerens behov for informationer.

Jeg har noteret mig 2 ting:

1. Jeres overskrift/Logo er lidt sløret - det burde i kigge på. Evt. få et logo der matcher jeres flotte site.
2. Laver i ikke firma events? Jeg kunne godt forstille mig, at vi kunne finde på at booke jer til en julefrokost, medarbejdersamling eller lign. 

Mvh Nick

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 11
Indlæg ialt: 240
Fra  Lasse Freestyle Fodbold Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nick. 

Mange tak for din feedback. 

1. Overskriften er nu lige justeret lidt, så den burde ikke være sløre mere. Bedre?  Vi arbejder pt. på at få lavet et logo.

2. Jo, vi laver selvfølgelig også firma events. God idé, vi får en side med firma events, jule frokoster osv. på hurtigst muligt! 

Mvh Lasse 

Book Danmarks bedste freestyle fodbold jonglører til dit event! Underholdning i topklasse - Mere info på..

WWW.FODBOLDTRICKS.DK 

Tilmeldt 29. Jul 14
Indlæg ialt: 17
Fra  iSaySolutions Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lasse,

Det er bedre, men stadig lidt pixel agtig på jeres runde bogstaver. Nu er jeg ikke grafik nørd, men enten så egner jeres skrifttype sig ikke til web eller også er den lavet som et billede, som skalerer forkert :-)

Mvh Nick

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 11
Indlæg ialt: 240
Fra  Lasse Freestyle Fodbold Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kigger på det med det samme.

Mvh Lasse 

Book Danmarks bedste freestyle fodbold jonglører til dit event! Underholdning i topklasse - Mere info på..

WWW.FODBOLDTRICKS.DK 

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 11
Indlæg ialt: 240
Fra  Lasse Freestyle Fodbold Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Oplever du det også med sidens andre tekster? Fordi skrifttypen er den samme i overskriften/logo'et som den på siden? 

Mvh Lasse 

Book Danmarks bedste freestyle fodbold jonglører til dit event! Underholdning i topklasse - Mere info på..

WWW.FODBOLDTRICKS.DK 

Tilmeldt 29. Jul 14
Indlæg ialt: 17
Fra  iSaySolutions Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej, ikke lige umiddelbart. Og det er jo småting der er med overskriften. På "S'et" til sidst er det mest tydeligt.

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 11
Indlæg ialt: 240
Fra  Lasse Freestyle Fodbold Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Yes kan godt se hvad du mener. Måske det ændrer sig i forhold til hvilken browser eller computer man bruger. 

Men som sagt er vi igang med at få lavet et logo, så ligeså snart det er klar, bliver overskriften erstattet med logo'et.

Mvh Lasse :) 

Book Danmarks bedste freestyle fodbold jonglører til dit event! Underholdning i topklasse - Mere info på..

WWW.FODBOLDTRICKS.DK 

Tilmeldt 29. Jul 14
Indlæg ialt: 17
Fra  iSaySolutions Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Det har jo ikke den store betydning og brugeren er jo nok ligeglad :-)..

Jeg bookmarker jeres side og vender nok tilbage, næste gang vi afholder arrangement.

Mvh Nick

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 11
Indlæg ialt: 240
Fra  Lasse Freestyle Fodbold Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Super fedt. Du skriver bare når det er! 

Mvh Lasse 

Book Danmarks bedste freestyle fodbold jonglører til dit event! Underholdning i topklasse - Mere info på..

WWW.FODBOLDTRICKS.DK 

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)