Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kender i det?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 05:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Kender i det?
 
Jeg sidder og leder efter en der kan designe min hjemmeside, det gør jeg bla via dem der poster herinde på amino, jeg tjekker dem naturligvis, og jeg havde lige fundet hvor jeg syntes hans side så kanon godt, når man så begynder at trykke på links osv, så er den fuld af fejl, det fjerner totalt min lyst for at bruge vedkommende!
 
Eller når man kommer ind på en side (naturligvis midt på dagen imellem 8-16) og der står tryk her fir online support, og der så aldrig er nogen... ihvertilfælde 9 ud af 10 sider er der aldrig nogen online support argh... men hvorfor har de det så?
 
 
Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 684
Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Nu findes der en del plattenslager i den branche, så vælg med omhug.

Man kan normalt hurtig få sig et indtryk på forsiden, og ellers kig på deres referancer selvom de også mange gange kan være meget vildledende, da man bare har et link til en side mange gange.
Så personligt vil jeg gå efter dem som har en god beskrivelse af hvad det er de nøjagtig har lavet på den givende referance.

Og ellers vurder folkene når du tager den første kontakt. Er det en smart ass med ord du intet fatter af, så spring ham over, er det en som kan forklare dig tingene så du fatter det, så du ved at være på vej :)

Så gør dig forarbejde ordentligt, så skal du nok finde en dygtig og kompetent samarbejds og sparringspartner :)
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved ikke om der findes flere plattenslagere, end i andre brancher. Branchen er bare ramt af at mange unge knægte også kan designe, og det gør de under et studie, eller bare for sjov om aftenen.
Desværre glemmer mange af disse at oplyse dette på deres hjemmeside, og så kan man blive forvirret, og ikke forstå der ikke er support mellem 8-16.

Men det kan altid være svært at finde en til at designe ens hjemmeside, og alt efter hvor stor din pengepung er ville jeg vælge et mindre bureau der er til at få fat på i arbejdstiden, men stadig beholder den meget tætte og personlige kontakt til kunden.

Så får man nemlig en løsning som lever op til ens krav, tanker og drømme, hvor der stadig er muligt at få support når man har brug for det.
 
Hvis pengepungen er meget tynd, så kunne man nemt vælge en studerende som ofte er langt billigere.
Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 684
Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Der så også mange som ikke kan, dog ikke kun unge knægte :)

Men internettet er jo en nem og hurtig måde at tjene penge på, så mange har nok set fidusen med en pirat kopi af frontpage, og så har man enlig et webdesign firma :)

Nu er branchen så bare mættet, mener det var 85-90% af alle virksomheder som har sig en hjemmeside i Danmark, næste skridt er så nok nu, at nu skal største delen så have sig en prof. hjemmeside
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det er naturligvis rigtigt, men der er også mange håndværkere der ikke kan sit kram.

Ved hjemmesideproduktion er det i det mindste nemt lige at spotte når man ser deres hjemmeside, det er straks være ved en håndværker eller i andre brancher.
 
Men held og lykke med at finde den rette.
Fra Vejle
Tilmeldt 8. Jan 09
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik,

Ang. online support:

Jeg tror det er de færreste steder der er sidder en og venter på at du skal trykke på "online support". Meningen med en online support er normalt at hvis man ikke kan klare et evt. supportspørgsmål eller et problem over telefonen, så har man mulighed for at få en til at gå online til sin PC eller Mac. Og da du lige har haft en i røret, så ved vedkommende også at du nu skal have online support. Jeg tvivler på at det er fordi de prøver at snyde dig Wink

JC

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jens Christian Kaltoft:
Jeg tror det er de færreste steder der er sidder en og venter på at du skal trykke på "online support". Meningen med en online support er normalt at hvis man ikke kan klare et evt. supportspørgsmål eller et problem over telefonen, så har man mulighed for at få en til at gå online til sin PC eller Mac. Og da du lige har haft en i røret, så ved vedkommende også at du nu skal have online support. Jeg tvivler på at det er fordi de prøver at snyde dig

 

Hehe Det tror jeg nu hellere ikke

 

Iøvrigt er det ca 4,5 år siden jeg skrev ovennævnte ;-)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)