Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg vil skrive et gæsteindlæg til din blog i form af facts!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 18. Dec 12
Indlæg ialt: 184
Skrevet kl. 16:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg leder efter blogs og webshops som har tilhørende blog som søger et gæsteindlæg. 

Jeg driver siden (i min signatur) som indeholder facts om alt mellem himmel og jord og derfor vil gæsteindlægget også handle om facts. Facts'ene er sjove og omhandler præcist det din side handler om, hvis du har en side der omhandler følgende: 

Tøj, mode og makeup.

Teknologi. 

Fodbold.

Biler.

Indlægget er på omkring 100 ord og indlægget er godt som en "erstatning" for en dag, hvor du ikke ligger noget op på din blog. 

Jeg ligger dog et link i bunden af indlægget til min side og hvis du er interesseret så skriv en besked til mig her på Amino. 

God weekend! Big Smile

Jeg er nok Danmarks yngste og billigste certificerede Google AdWords-konsulent. Få et godt (og selvfølgelig uforpligtende) tilbud på MadWords.dk.

Tilmeldt 27. Sep 13
Indlæg ialt: 499
Fra  Wordpress support Skrevet kl. 17:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis dine indlæg skal være brugbare for andre skal de minimum være på 300 ord

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tror du skal arbejde på at se om du ikke kan gøre dine indlæg længere, du skiller virkelig mange fra ved kun at skrive 100 ord for et link.

 - "10 facts om biler" - Der et et par ting der skal rettes for at passe :) ... Dog sikkert ikke noget de fleste læsere vil ligge mærke til.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra Odense
Tilmeldt 18. Dec 12
Indlæg ialt: 184
Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

I har begge to ret, dog kan facts til dels blive kedelige hvis der er for mange af dem og samtidig kan indlægget også bruges inden i et andet indlæg, forstået på den måde at hvis man har et kommende indlæg, så kan man sætte mit korte indlæg ind i sit kommende indlæg, hvis det selvfølgelig har en hvis længde eller lave mit indlæg som en fakta-boks, som vises ude i siden på nogle indlæg. 

Hav' en god weekend! Smile

Jeg er nok Danmarks yngste og billigste certificerede Google AdWords-konsulent. Få et godt (og selvfølgelig uforpligtende) tilbud på MadWords.dk.

Tilmeldt 27. Sep 13
Indlæg ialt: 499
Fra  Wordpress support Skrevet kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Tja det har du muligt ret I

men så er det jo bare med at lave en lille beskrivelse sammen med fakta

 

emn uanset hvad vil jeg da gerne give dig lov til at komme med et indlæg på et af mine sites

dog uden link hvis det kun er 100 ord

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :

10 facts om teknologi:

6. “www” stod oprindeligt for World Wide Web.

Det gør det vel dybest set stadig :)

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2492
Skrevet kl. 17:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du VIL skrive, og specielt til/for andre, så gør dig selv den tjeneste at læse korrektur, slå op i ordbog eller noget.

Stavefejl er bare No Go når man offentliggør sine tekster.

Fra Odense
Tilmeldt 18. Dec 12
Indlæg ialt: 184
Skrevet kl. 17:23
Hvor mange stjerner giver du? :

WordPress support:

Send lige en PM med hvilke sider der er tale om!

Thomas: 

Tak, det er nu rettet! Smile

Jeg er nok Danmarks yngste og billigste certificerede Google AdWords-konsulent. Få et godt (og selvfølgelig uforpligtende) tilbud på MadWords.dk.

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 17:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Du tillader ikke at sende en PM til Wink - Fx under facts omkring biler er vægten på fx Formal 1 biler og den dyreste bil ihvertfald en slat siden af.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)