Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

App builder - hvilken ville du bruge?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Hedehusene
Tilmeldt 21. May 09
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er i gang med at udvikle en app. Det er en forholdsvis lille og simpel app henvendt til børn, som jeg håber vil sælge rigtig godt. 

Jeg har leget med designet i Seattle Clouds, da jeg egentlig troede det var gratis - men jeg kan nu se at der er en månedlig subcription som skal betales således at man kan sælge appen i appstore.

Jeg har aldrig arbejdet med apps før, og har derfor ingen erfaring - derfor troede jeg optimistisk på at jeg kunne udvikle den uden omkostninger, blot mine egne arbejdstimer.

Hvad vi i anbefale? At lave en seattle Clouds app hvor man betaler hver måned? Det kan jo gå hen og blive ret kostbart, hvis den skal ligge der i flere år... Især hvis salget er stort i starten, og derefter falder.

Eller få den udviklet et sted, og så er der vel ikke en månedlig betaling? Eller hvad - skal en app "hostes" et sted for at kunne ligge på nettet?

- Rikke

Tilmeldt 29. Jul 14
Indlæg ialt: 17
Fra  iSaySolutions Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rikke.

Der findes rigtig mange "Gratis" App builders, men som du også har opdaget, så skal de jo på en eller anden måde tjene penge. Dette sker ofte ved en månedlig betaling eller lign., når App'en skal publiceres til eks. Appstore.

Når det er sagt, så ved jeg at man kan "købe sin App fri" for ca. 200$ hos Seattle Clouds - dette kunne måske være en mulighed for dig? 

http://seattleclouds.com/pricesonetime.aspx

Typisk med disse gratis App programmer, løber man ind i at mangle noget funktionalitet, integration med website eller lign. Så de er rigtig gode, hvis man vil have en App med basale funktioner - skal man derimod have ekstra funktionalitet, som ikke er standard, så skal man udvikle den fra bunden.

Vi laver gerne et tilbud til dig på denne App, men vi kan ikke gøre det for 200$ :-)

Mvh Nick 

Fra Kolding
Tilmeldt 13. Oct 06
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 08:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du kan "nøjes" med at komme ud til Android i første omgang, vil jeg anbefale App Inventor. Det er klart den app-builder, der har størst funktionalitet, og så er den fuldstændig gratis, og de apps du laver, kan lægges direkte i Google Play.

Det er ikke alle apps, App Inventor er god til, og da du ikke skriver så meget om din app, er det svært at gætte, om det vil være det rette for dig. Hvis du har meget interaktivitet, er App Inventor som regel godt. Har du derimod masser af beregninger, bliver det hurtigt tungt at bruge App Inventor.

Mange hilsner

Kristian

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)