Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Cvr registrering

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Oct 14
Indlæg ialt: 10
Fra  Stofhjertet Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er igang med at opstarte webshop samtid med jeg er på barsel. Da min sidste tid på barsel er på barselsdagpenge, må jeg jo ikke tjene noget ved siden af (i så tilfælde bliver det jeg tjener trukket fra mine barselsdagpenge). Spørgsmålet er så om min mand må Cvr registrerer sig og jeg herefter kan købe virksomheden af han for 1,-kr f.eks.? Dette er for at komme igang så snart tingene er på plads.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46496
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Det forudsætter naturligvis at det er din mand der driver den - ellers tror jeg godt selv du kan høre det er omgåelse.

Din mand vil så også kunne ha sine problemer ud af det og først og fremmest vil du ikke kunne købe virksomheden som skal ha et nyt CVR nummer når du skal drive den i dit navn

Forbered tingene stille og roligt og stift CVR selv når du må og kan - og begynd handel derfra

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 1. Oct 14
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:

Forbered tingene stille og roligt og stift CVR selv når du må og kan - og begynd handel derfra

Er enig i dette. Der er ingen grund til at skabe en masse stress og problemer.

Du kan jo bruge tiden på at lave selve webshoppen og arbejde med optimering af trafikkilder.

Minde gode venner har altid springheste til salg 

Tilmeldt 6. Oct 14
Indlæg ialt: 10
Fra  Stofhjertet Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Det har I så ganske ret i. Men kan jeg godt indhente tilbud samt varerne fra div forhandlere uden cvr nr?

Tilmeldt 19. Nov 13
Indlæg ialt: 131
Fra  NTK Trading Skrevet kl. 23:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved ikke med tilbud fra leverandører, men hvis de er med på den og du må købe uden CVR.

Så er det med at faktura stadig opfylder gældende krav, og så kan du gemme faktura i op til 6 måneder (mener jeg) og stadig lade det indgå i momsregnskabet, hvis du skal moms registreres

Indehaver af Varde Tv & IT Service

Tilmeldt 3. Jan 07
Indlæg ialt: 252
Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er da i hvert fald omgåelse af reglerne, at starte op mens du er på barsel. Også selv om du ikke tjener penge.

bb

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)