Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udleje sig selv?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Aug 12
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Har lige være til samtale hos en vikarbureau, da jeg godt kunne bruge en ekstra indtjening. De nævnte så, at da jeg har CVR nummer kan jeg også bare fakturere dem for timerne istedet for at blive aflønnet af dem, hvilket vil give mig en timeløn som er 25% højere. Dertil skal jeg så selv afholde ferie, sygedage osv. Vil det give nogen mening at gøre det på denne måde?

Tilmeldt 2. Aug 14
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 16:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Det ved jeg desværre intet om, men det lyder interessant, så jeg følger lige med :)
Tilmeldt 21. Sep 14
Indlæg ialt: 297
Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :

LowDog:
Har lige være til samtale hos en vikarbureau, da jeg godt kunne bruge en ekstra indtjening. De nævnte så, at da jeg har CVR nummer kan jeg også bare fakturere dem for timerne istedet for at blive aflønnet af dem, hvilket vil give mig en timeløn som er 25% højere. Dertil skal jeg så selv afholde ferie, sygedage osv. Vil det give nogen mening at gøre det på denne måde?

Både ja og nej. Du skal ikke vente på dine feriepenge, og du får nogle moms penge ind du har råderet over et stykke tid. Men på den anden side skal du klare dig selv hvis du bliver syg og du skal selv huske at forsikre dig og huske at spare op til ferien samt at betale moms pengene til tiden.

Og så er der jo lige alt bøvlet med pauserne og kørsel og så videre når du selv skal fakturere. Normalt siger man 28 - 30% til sociale omkostninger på en medarbejder. Så en lønforhøjelse på 25% er lige i underkanten. Sig til dem at 30% vil gøre det mere interessant for dig.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)