Hej Mads
Jeg undrer mig over at i har 6 pakker. Det gør det ekstremt uoverskueligt at vælge. Jeg beskæftiger mig selv med online marketing og har udmærket styr på opsætning af website m.m. - men jeg har svært ved at gennemskue om der sker en reel værditilførsel på 5.000 kr. fra pakke 2 til pakke 6. Sådan som jeg ser det, så er det eneste "ekstra" jeg får i pakke 6 noget "on-page SEO", "markedsføring" og "produktbilleder, portrætter eller andet". Det forvirrer i øvrigt også ekstremt meget at pristabellen ikke er sat op som en sammenligningstabel, hvor det kan ses præcist hvad man får mere i pakke 6 i forhold til de andre. Hvorfor ikke gøre det mere enkelt?
Nu læste jeg også lige jeres "Om os" side. Og skal man tro det i skriver, så er i førende eksperter i alt hvad i beskæftiger jer med. I nærmest skamroser jer selv. Jeg siger ikke at det er decideret forkert, men som potentiel kunde ville jeg være mere interesseret i noget dokumenterbar erfaring i form af reelle resultater, ligesom jeg gerne vil vide hvilke personer der står bag. Jeg vil gerne have indtryk af at vi er på bølgelængde INDEN jeg bliver kunde. I skriver at i har masser af erfaring med det i laver, så jeg går ud fra at i sagtens kan dokumentere resultater, enten fra egne projekter eller kunders projekter. F.eks. noget i stil med "Mads har hjulpet x.dk med at ramme top 3 på 4 primære søgeord", "Raket Design har øget væksten hos xx.dk med 54%" osv.
Mit råd til jer er at skære ned på mængden af pakker fra 6 til 3, og så få lavet pakke-indholdet mere forståeligt.
Jeres webdesign er i øvrigt rigtig fint, dog kunne jeg godt undvære slide-ins og fade-ins på forsiden :)