Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Endelig er vi online, men mangler vi noget? - Feedback på website

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Næstved
Tilmeldt 21. Oct 14
Indlæg ialt: 5
Fra  PolarBear Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Aminoer

Som overskriften siger, så har vi endelig fået vores website op og køre, men kan I se nogle fejl, mangler eller bare overordnet forbedringer vi kunne lave? Dette ville være en stor hjælp for os, da dette er vores første forsøg og da ingen er perfekte første gang er vi selvfølgelig klar til at modtage de klø vi nu har fortjent.

Vi vil snarest tilføje en blog til siden, så denne del er der tænkt over. 

http://polar-bear.dk/index.php 

Mvh. PolarBear  

Fra Hvidovre
Tilmeldt 26. May 14
Indlæg ialt: 61
Fra  SmartParty Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :

klikker lige lidt rundt :)

Jeres link til facebook virker ikke. 

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Stort plus, meget stort, for at der er meget detaljeret størrelsesguide - det er noget man sjældent ser 

Printet på  t-shirths ser lidt slidt, dårligt ud  - er det med vilje, eller er det bare dårlige billeder?

Eller er det bare mig gamle ged der ikke følger med "moden"? :-) 

Held og  lykke med biksen.

Fra Østlylland
Tilmeldt 27. Mar 10
Indlæg ialt: 536
Fra  FaceAbility ApS Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan se, det er en PrestaShop :-)

I mangler at slå SEO-venlige URLs til - det er ret så vigtigt (og overvej også modulet fra Prestatips.dk til at undgå duplicate content, som er en svaghed i PrestaShop)

I modtager kun Paypal? Det er ikke godt nok til generel webhandel. I skal have nogle flere betalingsmuligheder. I skriver, I først hæver beløbet når I sender varen, men sådan er det vist ikke med Paypal - det er betaling med det samme, som jeg husker det? Så hvis I er 2-3 dage om at sende, har I hævet pengene inden.

Der mangler korrekturlæsning af diverse tekster i shoppen f.eks. Handelsbetingelser, og der mangler oversættelse andre steder - f.eks. Quick view på forsiden - gå jeres tekster igennem igen

Frem med CVR-nr. osv. i footer og hvem I er - det skaber troværdighed.

Standard PrestaShop checkout i 5 trin - overvej Canins One Page Checkout, det virker langt bedre.

Designmæssigt er forsiden lidt for anonym til min smag - den signalerer simpelthen ikke, at jeg er landet i en shop - det kunne ligeså nemt være en hjemmeside, der beskriver diverse produkter jeg kan købe et andet sted.

Nok er shoppen online, men den mangler en del arbejde endnu :-)

Start webbutik med PrestaShop

Besøg JOJOBA.DK og find unikke gaveideer og flotte ting til hjemmet

Fra Haslev
Tilmeldt 7. Oct 14
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg vil forslå i får ændret jeres betalingsmuligheder så man kan betale med andet en Paypal.

Mads.

Fra Allerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Indlæg ialt: 794
Fra  Ordklar.dk Skrevet kl. 23:31
Hvor mange stjerner giver du? :

- Jeg synes i skal have lavet lidt mere seriøst logo, i min øjne ligner det noget som er blevet brugt 10minutter på at lave.

- Synes i skal for kigget på URL som der er en anden ind på også, Evt kig her,  

- Find et mere seriøst design som f.eks her 

- Kig på jeres facebook side, jeg kan på ingen måde finde den når jeg klikker på linket i bunden af siden.

Ros

- Godt at se i har fået lavet en lang Handelsebetingelse :)

Tips til mere salg

- Vil du måske gerne have mere salg så tag et kig her 

- Vil du gerne vide lidt mere omkring SEO så kig her 

Det var det som jeg havde nu og her.

Fra Næstved
Tilmeldt 21. Oct 14
Indlæg ialt: 5
Fra  PolarBear Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for alt respons!

Vi har anmodet om en indløsningsaftale med Nets og Teller, men denne er desværre først klar om stadig et par uger. 

Vi sørger selvfølgelig for at få læst korrekturlæsning på siden igen, da vi godt kan se at der stadig er mangler.

Mvh. PolarBear  

Fra Kolding
Tilmeldt 3. May 10
Indlæg ialt: 314
Fra  www.altimobiler.dk Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jakob Jørgensen:
Vi har anmodet om en indløsningsaftale med Nets og Teller, men denne er desværre først klar om stadig et par uger. 

det er nok for sent nu... men har i tjekket hvor hurtigt i får mastercard og visa kort betalinger overført? da jeg havde teller gik der en MINDST en måned fra en betaling kom til jeg kunne få pengene på min konto... er skiftet til valitor og nu er det sådan at en betaling lavet mandag i uge 45 bliver udbetalt onsdag uge 47... LANGT bedre!

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Rigtig fin hjemmeside

jeg syntes dog at i ikk behøver at have 

"kontakt os" til at stå 2 det ville være fint 

med bare i bunden eller i toppen af siden.

Fra Odense
Tilmeldt 16. Jan 12
Indlæg ialt: 213
Fra  CoWeb ApS JLTR.dk Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :

I får det lige lidt feedback. Har ikke læst alle de andres svar, så kan godt ske jeg nævner det samme:

- Synes jeres Logo er super fedt, kunne måske godt fremtones lidt.

- I skal have kigget igennem om i har fået oversat alle ting. F.eks "Quick View"

- Få nævnt jeres fragtpris tidligere, end når jeg er ved kurven/kassen. Måske køre med fri fragt og hæve prisen lidt på tøjet.

- I mangler Post nr. og by i jeres adresse

- Få læst jeres side igennem for stavefejl f.eks. http://i.imgur.com/QGEANtO.png 

- Fjerne jeres tilbuds side, indtil i har tilbud 

Det var lidt fra mig, held og lykke med salget! :)

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)