Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dinero - Rabat efter køb. Hvordan håndtere jeg det ?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 10:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har i Dinero lavet en faktura til en kunde på 150 kr, som jeg endnu ikke har registreret betalingen for. Jeg har nu aftalt med kunden, da der er sket en fejl fra min side, at kunden skal have 50 kr i rabat. Jeg kan jo godt registrere betalingen med de 100 kr, men så vil Dinero jo tro at der stadig mangler at blive betale 50 kr. Hvordan håndtere jeg det ?

- kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Tilmeldt 13. Nov 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim

Du skal lave en kreditnota på kr. 50. Hvis du er momsregistreret, så har du faktureret kr. 150 inkl. moms, hvilket betyder at du skal afregne kr. 30 i salgsmoms. Men når du laver en kreditnota på kr. 50, så går der kr. 10 i moms den anden vej, så du samlet kun skal afregne kr. 20.

Mvh Lars

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 16:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er momsregistreret.

Skal jeg først godkende fakturaen på 150 kr i alt ( det har jeg ikke gjort endnu) og så bagefter lave en kreditnota ?

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46489
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :

enten hvis du ikke har hverken bogført eller sendt den - smide den ud og lave en ny eller ja - godkende og sende og så kreditnota du kan sende sammen med

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)