Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fakturabetaling, bankoverførelse hjælp!??

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 30. Sep 14
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Krisser. 

Hvis du virkelig ikke har noget budget at arbejde med overhovedet, så er du jo nødt til at lære det basale selv. Du kan jo bruge nogle af de gratis fakturatjenester, der findes. Hvis du er en af dem, der ikke har lyst til at bruge nogle af de online programmer der findes, så har jeg lavet nogle skabeloner, der er til fri afbenyttelse: 

Faktura skabelon

Kreditnota skabelon

Rykker skabelon 

Hvis du vil tilbyde bankoverførsler som betalingsmulighed, så foreslår jeg at du selvfølgelig viser dine produkter og priser på din hjemmeside. Jeg forestiller mig at dine ydelser typisk er større ting, så at du kommer ud til arrangementet (ret mig, hvis det er forkert). Så mener jeg, at du sagtens kan bede kunden om at kontakte dig på telefon eller e-mail for at købe. I skal sikkert også aftale nærmere. Jeg tror ikke du behøver paypal eller andre integrationer på din hjemmeside, fordi det ikke er shampoo eller iPhone covers du sælger, som man bare vil købe og få leveret. 

Derfor kan du som sådan aftale købet med kunden og sende en faktura på det aftale. Der kan du fx bare bruge en af mine skabeloner i excel. Når du modtager bankoverførslen fra kunden skal du jo bogføre salget. Som nævnt, kan det være nemmere at gøre dette selv i et af de gratis programmer, der findes. 

Håber det kan hjælpe yderligere.

Med venlig hilsen

Jan 

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)