Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Køb af webdesign og "godkendelse" af one.com

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg C
Tilmeldt 13. Oct 14
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino 

Vi mangler et flot enkelt og professionelt web-design. Det er noget a la de designs som dinero.dk og agera.dk 

Er der nogle firmaer som sælger sådanne designs hvor man blot ændre informationen til ens egen, så den altså ikke bliver skræddersyet.

Hvis det ikke er noget der er aktuelt hvordan vil i så anbefale jeg får den designet, af en freelancer eller et firma?

Så har jeg lige et andet spørgsmål, jeg har tænkt mig at købe domæne hos www.one.com på grund af de gode anmeldelser men også på grund af alle de tillægsydelser der er for sindsygt billige penge. Er der nogle der har erfaringer med www.one.com som har lyst til at være bagkloge inden jeg betaler for det ?

Tak på forhånd.

Oskar Ipsen

Fra Ølstykke
Tilmeldt 5. Feb 14
Indlæg ialt: 123
Fra  DevsSolution - Hjemmeside-designer Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Oskar.

Hvilken virksomhed er det du er ved at starte?

Vi kører lige nu med en januar pris der hedder fra 2495kr for et unikt design tilpasset din virksomhed inkl. domænenavn.

Vi kan hoste din side inkl. support (til mindre rettelser på siden) for 99kr pr måned.

Vi har ikke så meget erfaring med One.com men de skulle være fine nok til mindre behov.

Ring gerne til mig på 71 990 400 hvis du skulle have nogle spørgsmål til pris eller andet.

Fra Frederiksberg C
Tilmeldt 13. Oct 14
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg ved ikke om i flere der skriver fra profilen. Men i har lige sendt mig en privat besked som jeg har svaret på :)

Så i kan bare ringe der kl. 12 som jeg skrev.

Glæder mig til at høre fra jer.

Mvh

Oskar

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)