Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Leje af webshop

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Jan 15
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har ikke pengene til at købe min egen webshop så vil starte med at leje. Der er jo rigtig mange udbyder og min erfaring på dette felt er meget minimalt. Så hvad skal jeg vælge når det skal være meget enkelt både at starte op og nem at bruge ? Hvad er en realistisk pris i leje pr måned ? Lene 

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 18:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Viby J
Tilmeldt 6. Feb 09
Indlæg ialt: 549
Skrevet kl. 18:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lene

Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvad dit budget er, men at få din egen webshop behøver ikke nødvendigvis koste en formue - man kan altid starte i det små, og så udbygge i takt med shoppens udvikling. I ex. systemet wordpress kan du finde op til flere shop-temaer helt gratis, og hvis det skal være lidt smartere kan du for få hundrede kroner (omkring 60$), få nogle særdeles flotte og velfungerende temaer (se ex. her: http://themeforest.net/category/wordpress/ecommerce). Wordpress er meget brugervenligt, og er blevet en meget populært system til alt fra simple blogs til store webshops - så det tror jeg nemt du ville kunne finde ud af (jeg anvender det selv meget). 

Smid evt. en opgave på freelancer herinde på amino, og spørg hvad nogle af freelancerne skal have for at opsætte et wordpress shop-theme for dig. Der sidder helt sikkert nogen, som gør det til meget fornuftige priser. 

Held og lykke med projektet. 

Mvh Uffe

Fra Struer
Tilmeldt 22. Mar 08
Indlæg ialt: 83
Fra  Start Online ApS Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lene

Sendt dig en pb

mvh

Peter

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)