Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Komplet system til webshop ordre, lagerstyring og generel bogføring

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Zellert.com
Tilmeldt 19. Aug 09
Indlæg ialt: 27
Fra  BrandAvenue ApS Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er.

I vores lille virksomhed går vi og overvejer at udskifte vores nuværende regnskabsprogram med et mere automatiseret system. Men det virker som en jungle hvad man skal vælge, så vil høre om nogle har erfaringer mht valg af system/udbyder.

Vi har i dag 3 webshops i SmartWeb og ønsker at fortsætte på denne platform. Men vi havde tænkt os følgende funktioner kunne implementeres i ét komplet regnskab/administrationssystem:

- Lagerstyring med tilsluttet stregkodelæser til ind- og udscanning af varer/ordre. Især udscanning - når en vare pakkes, scannes produktet og ordren,

- Ordrehåndtering. Weshop ordrer kommer direkte ind i regnskabsprogrammet og faktura (med stregkode) kan printes med få klik og derefter kan kundes kreditkortbetaling trækkes automatisk fra betalingsmodulet.

- EAN fakturering.

- Opkobling med GLS / GLS Pakkeshops + evt. danske Fragtmænd til udskrivning af fragtlabels med tracking nummer på ordren.

- Generel bogføring af alle virksomhedens posteringer.

- Lønadministration.

- Fakturering opdelt på hver enkelt webshop, da de er i hver sin branche.

Først og fremmest... Findes et sådan standard system som kan arbejde med SmartWeb? Vi har kigget på C5 og Navision men kan ikke blive kloge på hvilket af de to fungerer bedst/nemmest.

Hvis ja - Så sig endelig frem :)

Hvis nej - Findes der nogle programmer som I andre bruger i samspil med hinanden i den daglige drift?

Det overordnede mål er at få en bedre lagerstyring og tidsbesparelse i forhold til vores nuværende løsning.

Vi bruger i dag Dinero og er meget tilfreds men vi er dog ved at mærke begrænsninger i dette gode systems muligheder.

På forhånd tak for input :)

Zellert.com - OneShopping.dk - CondorKids.dk

Fra Silkeborg
Tilmeldt 5. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Prestashop kan kobles sammen med https://www.e-conomic.dk/
Prestashop kan desuden køre multishop (en bagende med flere domæner i forenden som kan kontrolleres via advanceret lagerstyring)

De 2 systemer kan som kombi løse alle dine problemer.

Benny
http://firmaconnect.net/

Fra Kjellerup
Tilmeldt 10. Dec 13
Indlæg ialt: 53
Fra  SmartWeb Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lasse!

Economic kan mange af de ting du spørger om, jeg er dog lige usikker på stregkode scanningen, og jeg mener heller ikke at de kan koble direkte op mod GLS, her er dog en direkte integration til GLS fra SmartWeb. Men jeg ved at der er lavet apps til economic som løser denne udfordring som også er integreret med SmartWeb.

Men der må economic, eller andre vidende, lige bidrage til denne tråd :) 

Navision/C5 kan de samme ting, men nogle integrationer skal tilpasses hvilket også indbefatter en del omkostninger.

Begge systemer er jo integreret med SmartWeb og jeg vil anbefale economic til din problemstilling da jeg mener at alle dine ønsker her kan blive opfyldt.

Tilmeldt 20. May 14
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lasse,

Jeg vil helt klart anbefale NAV/C5, så er i også rustet hvis i vækster. Prøv evt. at konatakte Concept Data, Herning. De er vildt dygtige ift. NAV og C5. Og hvis du skal have lavet nogle specialtilretninger kan de helt sikkert hjælpe dig. 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 5. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan under ingen omstændigheder anbefale Navsion da systemet arbejder vild dårlig med andre systemer.
Har koblet en shop op til det men skulle bruge Navision eksperter til det da systemet ikke arbejder med API.
Ud over det er det ikke liveupdate da man kun kan køre cromejobs

Sikke et arbejde at få det system til at sammenarbejde.

Lasse....
Economic er i dag mere brugt og længere fremme på webshops.

Tilmeldt 3. Oct 14
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Lasse

e-conomic regnskabsprogram har et åbent API, så du nemt kan forbinde dit regnskabsprogram med andre systemer, hvilket jeg vil mene, er den optimale løsning for dig.

I e-conomic kan du klare bogføringen og EAN-fakturering. I forhold til at opdele faktureringen alt efter, hvilken webshop det er, så kommer det an på, hvad du mener: e-conomic kan godt sættes op, så det er forskellige fakturalayouts, der passer til de forskellige webshops. Fakturanummerserien vil dog være den samme.

Og så er der ellers forskellige app-partnere, der har udviklet tilkoblingsløsninger til det, du søger:

Du kan prøve e-conomic gratis og se om det er noget for din virksomhed og du kan altid kontakte vores support, hvis du har spørgsmål eller bare gerne vil høre mere mulighederne for din webshop.

Fortsat god dag :-)

Venlig hilsen Tanja, e-conomic

Fra Silkeborg
Tilmeldt 5. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Tanja Sørensen:

Hej Lasse

e-conomic regnskabsprogram har et åbent API, så du nemt kan forbinde dit regnskabsprogram med andre systemer, hvilket jeg vil mene, er den optimale løsning for dig.

I e-conomic kan du klare bogføringen og EAN-fakturering. I forhold til at opdele faktureringen alt efter, hvilken webshop det er, så kommer det an på, hvad du mener: e-conomic kan godt sættes op, så det er forskellige fakturalayouts, der passer til de forskellige webshops. Fakturanummerserien vil dog være den samme.

Og så er der ellers forskellige app-partnere, der har udviklet tilkoblingsløsninger til det, du søger:

Du kan prøve e-conomic gratis og se om det er noget for din virksomhed og du kan altid kontakte vores support, hvis du har spørgsmål eller bare gerne vil høre mere mulighederne for din webshop.

Fortsat god dag :-)

Venlig hilsen Tanja, e-conomic



Yes

Eahhhh Tanja.
Kan man ikke få 3 måneder hvis man er fræk og sige at man har været på iværksætter kursus og har haft en af jeres konsulenter ude?

Zip it!

Tilmeldt 3. Oct 14
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Firmaconnect.net:

Eahhhh Tanja.
Kan man ikke få 3 måneder hvis man er fræk og sige at man har været på iværksætter kursus og har haft en af jeres konsulenter ude?

Zip it!

Hehe, det er ikke lige en aftale, jeg kender til, men vi kører jævnligt med forskellige særtilbud, så det er muligt, at det er gået min næse forbi.

Som udgangspunkt er det 14 dage, man får gratis. Vi har desuden 2 måneders tilfredshedsgaranti - så hvis du inden for 2 måneder beslutter, at du ikke vil bruge e-conomic alligevel, så kan du kontakte os og få dine penge tilbage.

Fra Horsens
Tilmeldt 31. Mar 12
Indlæg ialt: 34
Fra  Probitas I/S - Iværksætterens højre hånd Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lasse,

Jeg vil klart anbefale e-conomic og som lønsystem Danløn. Hvis du overvejer at gå væk fra SmartWeb, ville jeg gå med Wordpress med WooCommerce.

Hvis du har brug for sparring, og evt. brug for at få vist mulighederne i e-conomic, så er du velkommen til helt uforpligtende at tage fat i mig: hej@probitas.dk

Ha' en dejlig dag.

De bedste hilsner

René

Tilmeldt 6. Feb 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 09:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lasse

Softwareprogrammet CONSIGNOR samler alle trin i en forsendelse fra bestilling til levering og understøtter næsten alle transportører i Danmark, Norge, Sverige og Finland. CONSIGNOR kan nemt arbejde sammen med SmartWeb.

Hvis du har lyst til at vide mere, kan du læse om CONSIGNOR her http://www.edi-soft.dk/produkter/17-loesninger/35-consignor/ eller tage en snak med vores sælger Morten Ross på 29418855.

Mvh Lotte

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)