Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger Partner, der kan programmere!!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Ådum
Tilmeldt 3. Dec 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hi Mit navn er Nicolai Bech

jeg er 17år gammel og går på htx. Jeg er i min fritid gymnastisk instruktør, og så arbejder med et koncept, hvor mig og min anden partner står og mangler en partner, der har en del erfaring i at programmere hjemmesider, og måske lidt app.

Vi bor henholdsvis i Ringkøbing-Skjern kommune og Holstebro kommune, så det vil være godt, hvis du bor nær / kan nemt komme til Vestjylland.

Nu til konceptet!!!!

Vores koncept er et elektronisk planlægnings værktøj til gymnastik instruktører, som står og mangler viden & inspiration til deres gymnastik træning. og hvor de sammen med deres medtrænere nemt og hurtigt kan få planlagt årets træninger.

Det her, skal der ihvertfald laves på siden.

- Abonnement system

- Login

- masse indhold: af film, billeder og tekst

- en kalender, hvor de kan skrive.

Hvis du skulle være interesseret og vide mere, kan du bare kontakte mig på nicolai.bech159@mail.com

 

Fra Køge
Tilmeldt 28. Nov 13
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicolai. 

For at få det optimale svar tror jeg du skal finde en af de andre debatkategorier, da folk sjældent tjekker denne kategori ud. ;)

Vil også anbefale dig at skrive til dicm.dk som muligvis kan give jer et godt tilbud. Han gav ihvertfald mig et godt tilbud, desværre blev jeg nødt til at udsætte det.

Vil håbe det lykkedes for jer, da det lyder interessant.

M.v.h. Frederik

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Overvej om det ikke er voldsomt, at påbegynde en masse arbejde, før I kender til behovet.

Lav en simpel løsning, og find ud af, om I overhoved kan sælge jeres koncept - fordi der findes mange planlægningsværktøjer, ligesom der findes mange træningsprogrammer. 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)