Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilke forholdsregler inden pitch ved mulig investor?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra kolding
Tilmeldt 26. Sep 12
Indlæg ialt: 175
Fra  Train4More Skrevet kl. 23:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Håber jeg valgte det rigtige sted til dette oplæg...

Jeg sidder med en ide og funktionel prototype, samt har jeg lavet en masse research, markedsanalyse, estimeret opstartsbudget osv. 

Men jeg har ikke et CVR registreret firma eller noget. Min ide/prototype er ikke patenteret eller varemærke beskyttet eller noget, og er ikke et radikal produkt men mere inkrementel produkt... 

Jeg er studerende og derfor er økonomi ikke lige til et patent eller noget... 

Hvad kan jeg gøre for at sikre mig at den her ide og prototype osv. ikke bliver "stjålet" efter denne pitch eller kopieret i en vis grad....

Jeg tænkte at få udarbejdet en hemmelighedserklæring inden pitch, som investoren så skal læse og underskrive inden pitch...

Jeg søger egentlig en investor/produktions virksomhed at sælge ideen til, mod en kontinuerlig andel af fremtidigt overskud... 

Men hvordan sikrer jeg min egen røv så at sige, så jeg ikke står tilbage uden noget, imens produktet bliver spyttet ud af produktion og videre på salgsmarkedet...

Håber i kan guide mig i den rigtige retning af forholdsregler :)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:47
Hvor mange stjerner giver du? :

DETTE LINK omhandler råd om investor og har halvt nede en god del om netop fortrolighedserklæring hvor du må være forberedt på, at afsløre en god del for at få den underskrevet normalt men læs

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 22. Mar 14
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 00:13
Hvor mange stjerner giver du? :