Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Varepartier søges

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Jan 15
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino folk.

Jeg søger en loyal, ærlig samt pålidelig fair person som sidder inde med nogle mindre/større varepartier, helst, parfumer, mærketøj, smykker, iphone udstyr mm. Alt hvad man har har interesse udover beskrevet ovenfor.

Har lige startet en webshop til min kæreste som er meget målbevidst og virkelig brænder for at få den op at køre.
Det dejlige er så det går rigtig godt for hende og hun ønsker nu at udvide sit sortiment lidt.

Derfor håber jeg dette indlæg måske vil hjælpe os med at få en partner dermed finde ud af mht procent delen af profitten som vi i FÆLLEDSSKAB kan komme frem til, evt leverandør mm eller såfremt bare et køb af vareparti til en god handel uden noget partnerskab mm...

Bare der er nogen som kan hjælpe med at få en webshop fyldt lidt mere ud og til jeres fordel få ryddet lidt ud (:

Mvh
Adm. Direktør
Sean Younis
Caratavenue / Skonto rabat

Fra Bredsten
Tilmeldt 22. Sep 11
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 08:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sean.

Jeg ligger inde med et lille blandet parti som jeg gerne vil af med til en god pris. I partiet kan nævnes kunstige blomster, hjerter og stjerner i træ (Ib Laursen), picnickurve (Nichlas vahe) med indhold, og andre ting. for mere info smid mail så skal jeg sende nogle billeder.

Mvh Martin.

Tilmeldt 6. Jan 15
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sean. Du skal være velkommen til at sende en mail til rasmus@gavehandel.dk. Jeg har en del herre mærketøj til en overkommelig pris. :-)

Tilmeldt 5. Feb 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 08:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sean.

Hvis du er interresseret i evt. at få lavet din egen produktion af smykker, undertøj eller andre produkter, er du velkommen til at kontakte mig på dn@danhua.dk.

Vi er et sourcing firma, der hjælper danske virksomheder med hele købsprocessen, af produktion i Kina.

mvh Dennis.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)