Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi er med i DR Magasinet "Penge" d.04.02.2015 :-)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Rødovre
Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 159
Fra  VikarDanmark Skrevet kl. 09:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej alle,

Så har man også prøvet det - VikarDanmark kommer med i DR Magasinet "Penge", de har fulgt en af vores vikarer, gennem en hel arbejdsdag, og har også talt med kunden om deres oplevelse med at bruge vikarer.
- Jeg er naturligvis både glad og stolt over at DR har valgt at følge en af vores vikarer, og jeg er klar ved skærmen nu på onsdag, d.04.02, kl.21.55.

Programmet handler om vores store fællesøkonomi – er vi, eller er vi ikke i krise i DK?
En af underpunkterne handler om, hvordan det er at arbejde som vikar, kan det føre fast arbejde med sig, og hvordan behandles vikarer af både brugervirksomhed, og af vikarbureaet.

Det er sgu lidt nervepirrende, jeg ved jo ikke, hvordan de får klippet vores del af programmet sammen, samtidig er det super fedt at DR kigger vores vej, når de skulle bruge et vikarbureau og en vikar :-)

Hvis der er nogle indspark til, hvad vi, som virksomhed, kan bruge den form for omtale til, hører jeg meget mere om det !

God Søndag

/Jacob - VikarDanmark

Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 867
Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillykke med omtalen, og glæder mig til at se hvordan det hele bliver fremstillet.

Jeg har selv arbejdet som vikar i flere perioder og har egentligt været rigtigt glad for det, så kan ikke forstå at det ofte er en lidt overset mulighed. Jeg har lært en masse fra en række forskellige virksomheder, og håber at flere vil bruge denne mulighed for at få lidt praktisk erfaring uanset hvad de ellers er uddannede som.

Fra Rødovre
Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 159
Fra  VikarDanmark Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus Fredslund Hansen:
Tillykke med omtalen, og glæder mig til at se hvordan det hele bliver fremstillet.

Tak for det Rasmus :-)

Det afhænger selvfølgelig i høj grad om, hvordan vikarbureauet vælger at behandle deres vikarmedarbejdere, men jeg er enig i at det kan være en givtig mulighed at komme lidt ud som vikar i forskellige virksomheder, ligesom det kan være vejen til et fast arbejde - vi har haft mange vikarer igennem, som er blevet tilbudt faste stillinger efter endt vikariat, og det er jo alle tiders (også for os, som vikarbureau, hellere at vores kunder får ansat en mand som vi har anbefalet, det er ligesom den perfekte sløfje på et vikarforløb).

/Jacob

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)