Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Alibaba

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Nov 14
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er,

Jeg sidder her og vil købe noget på Alibaba. Først kunne jeg godt tænke mig lidt reaktioner omkring Alibaba? Er der nogle som har oplevet noget specielt, eller er det bare ligetil?

Mvh
Lasse 

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Lasse, 

Har brugt dem mange gange.. De er jo bare en slags De gule sider / DBA, over de asiatiske fabrikker og svindlere. 

Der er noget godt indimellem, men man kan også sagtens investere 20.000 kr i noget, man aldrig for værdi af. 

Taler af simpel erfaring. 

Skal du bruge en længerevarende samarbejdspartner, og måske endda have produceret special produkter, så er det bare med at komme til Kina, og så rent faktisk ser dem man handler med og deres faciliteter. Ellers så aner man ikke hvad man har fingrene i. 

Tilmeldt 16. Oct 14
Indlæg ialt: 118
Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Alibaba er både godt og skidt. Der er både seriøse sælgere og en del plat og svindel. Pas på med at betale via western union og bankoverførsel. Det bedste er at betale via paypal

Pas også på med tilbud der lyder for godt til at være sandt, feks. iphone 6 til 230 USD, dette er plat og svindel.

Handl kun med verified supplier og igen aldrig betaling via western union eller bankoverførsel.

Tilmeldt 22. Nov 14
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak.

Hvis det nu bare er t-shirts, og prisen er 6-7 dollars pr styk, så er der vel alligevel ikke en risiko. Den er i hvert fald meget lille.
Jeg skal så til gengæld bestille et minimum af 10 styk.

Tilmeldt 16. Oct 14
Indlæg ialt: 118
Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo, det kan du have ret i, men hvis du ikke får sendt noget er det jo 70 dollar lige ned i toilettet. og 70 dollar er mange penge for de der nigerianere som ofte står bag svindlen. jeg vil stadig anbefale dig at bruge paypal.

Tilmeldt 22. Nov 14
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Det vil jeg så gøre - tak. 

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Lasse RS:

Det vil jeg så gøre - tak. 

Derudover skal du lige huske problematikken med importmoms, og omkostningen til Told

Hvis du har en virksomhed, skal du være import-registreret. Og passe pisse meget på kopi-produkter. 

Fra Gråsten
Tilmeldt 24. Apr 13
Indlæg ialt: 240
Fra  XtraCom Skrevet kl. 16:39
Hvor mange stjerner giver du? :

lucas1019:
Alibaba er både godt og skidt. Der er både seriøse sælgere og en del plat og svindel. Pas på med at betale via western union og bankoverførsel. Det bedste er at betale via paypal. 

Ja på Alibaba, er der både seriøse og plattenslagere, det minder helt om verden i øvrigt, ikke den store forskel der. Du kan aldrig være helt sikker, men med almindelig sund fornuft, kommer man langt, og som der også bliver nævnt, hvis et tilbud lyder for godt til at være sandt, ja så hold dig langt væk fra det.

Tilmeldt 10. Sep 14
Indlæg ialt: 34
Fra  www.Boynq.dk Skrevet kl. 09:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Sund fornuft kan være en god investering - få evt. aftalt et Skypemøde, forbered og stil masser af spørgsmål og hør om de har kunder i Norden, som de kan henvise til. Man kan hurtigt fornemme om det er seriøse folk man snakker med.

www.boynq.dk Apple MFI godkendte powerbanks og ladekabler samt trådløs lyd, stylus penne og DAB radioer i særklasse.

Fra Odense
Tilmeldt 1. Aug 14
Indlæg ialt: 402
Skrevet kl. 17:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lasse

Hvis du er på udgik efter at købe varer hjem til din butik/webshop til en længere periode, så kan Alibaba være vejen til din kommende leverandør. Jeg har tidligere købt igennem alibaba, alieaxpress osv. Men for nogle måneder siden faldt jeg i snak, med en jeg havde købt hos en gang. Han havde åbenbart et kæmpe lager af de produkter jeg ledte efter, men det var kun 5-10 produkter han havde på sin profil. Fra nu af køber jeg igennem ham. En god ide er at begynde at skrive til dem du købe hos. :)

 

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)