Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad kan jeg få for min webshop ?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Nov 14
Indlæg ialt: 2
Fra  Detailshop Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Jeg ønsker at sælge min webshop www.hundognatur.dk

Det er en 100% dropshipping shop, hvor jeg handler med leverandør i Tyskland, køber skal derfor ikke have penge til varelager.

Sidste år havde jeg en omsætning på ca 35.000 - 40.000 kr. men jeg har intet brugt på at annoncere siden. Der er nogle enkelte unikke produkter på siden som ikke andre her i Danmark sælger. Der er god mulighed for at udvide med andre produkter og siden trænger til en grundig opdatering

med hensyn til priser og nye produkter.

Siden har eksisteret i snart 2 år, og har en del besøgende hver dag.

Systemet siden er lavet i, er let at arbejde med da det er et færdigt system der koster kr. 700,- om året.

Hvad kan jeg få for sådan en shop ? der er stort potentiale i shoppen, da jeg aldrig har brugt adwords eller andre annonce udbydere.

Jeg havde en ide om ca. kr. 25.000,-

Jeg høre gerne jeres mening :-)

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Siden du har kørt med den i et helt år - uden bedre resultater end 40.000 kr - så vil jeg skyde på at du skal regne med at sitet cirka er 5-10.000 kr. værd. Måske mere hvis du finder en køber der virkeligt brænder for det og kan se et potentiale. 

Tilmeldt 17. Feb 11
Indlæg ialt: 175
Fra  Xpress Tryk ApS Skrevet kl. 18:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Ikke for at lyde eller være negativ, men så måske alligevel.

Du har en side der ikke har omsat for voldsomt meget på et år.
Du skriver selv at den tænger til en grundig opdatering.
Det baserer sig på en dropshipping aftale som en evt. køber sikkert selv kan få i stand.
Så mit spørgsmål er hvad en evt. køber rent faktisk får for sine penge?
Og det med at den har kæmpe potentiale, det synes alle der skal sælge en webshop at lige netop deres shop har. Men det tæller ikke så meget når det aldrig er blevet bevist at det er korrekt.

Så jeg tror du skal være glad hvis du kan hive 10.000 hjem, men du skal nok forvente noget mindre end det.

For ellers kan en køber jo ligeså godt starte fra bunden, når siden alligevel skal opdateres så meget og der ikke er noget unikt, som køber ikke selv kan forhandle sig frem til.

Jeg håber du får den solgt til en pris du er tilfreds med.

Mvh Brian
Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 19:07
Hvor mange stjerner giver du? :

hvad er din fortjeneste? omsætning er jo ligemeget hvis ikke du kan ha overskud

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)