Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO løsning til mellemstor hvidevarer forretning

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 29. Dec 14
Indlæg ialt: 15
Fra  Firstfloorprojects Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Først og fremmest, tak fordi i har klikket jer ind på indlægget, jeg håber i kan hjælpe.

Jeg skal forsøge at gøre det kort.

Jeg arbejder sideløbende med mit eget projekt i en hvidevarer forretning på frederiksberg. Det er en ældre virksomhed som primært har vækstet via mund til mund metoden. Idag er alle varer, biler, lokaler, lager osv betalt ud. Vi har ingen lån. Vi har ingen online shop og der er ingen intention om at vi skal have det.

Vi vil dog stadig gerne have flere kunder. Derfor har vi de sidste 3-4 år gjort brug af SEO for at komme på side 1 på google.

Vi lever af at sælge kvalitet. Dog har vi også billigere produkter, for at kunne konkurrere med de større kæder, men primært er det Miele, AEG og Siemens samt mange flere vi sælger. Vi har et koncept hvor vi altid matcher billigste net pris. 

Imorgen har vi et møde da vi I sidste uge har vi hentet nogen tilbud ind på noget SEO arbejde. (Vi vil gerne have flere) Vi har allerede nu et samarbejde hvor der ingen bindingsperiode er længere. Lige pt. har vi betalt for 10 søgeord som alle er relevant inden for vores branche (selvfølgelig)

Jeg har derfor følgende spørgsmål i forhold til dette.

1. Kan i anbefale nogen virksomheder i forhold til SEO

2. Hvad er en rimelig pris i forhold til engangs beløb og mdr ydelse for 10 søgeord? Selvfølgelig skal vi ligge på side 1 på google.

I morgen vil jeg printe ca. 200 svar ark som jeg vil bede vores sælgere gøre brug af. Meningen er at de kort skal spørge de kunder de har den kommende uge hvorfra de kender os. 

Jeg har nemlig den idé at fordi vi ikke har en online shop på vores side (og heller ikke skal have det) poster ALT for mange penge i SEO. Folk forsvinder fra vores side fordi den er meget uprofessionel og man ikke kan købe online. 

Jeg er ikke sikker på om jeg må skrive vores hjemmeside adresse? Hvis jeg må så skriv det endelig så i kan se hvad jeg snakker om.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 351
Fra  Hype Media Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan kan det være i ikke vil have en webshop?

I kunne overveje at bruge noget af jeres SEO budget på at få opdateret jeres hjemmeside, så den bliver mere professionel. I kunne også tilføje jeres produkter i en oversigt eller katalog på hjemmesiden, uden at sælge derigennem. 

Anders Jytzler fra Yugana Ushi damaskus kokkeknive

Tilmeldt 29. Dec 14
Indlæg ialt: 15
Fra  Firstfloorprojects Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er mange årsager. Det ville være ekstremt omfattende og meget dyrt at få oprettet et system og få tastet vores 4000 enheder ind. Selvom der måske kun er 500 forskellige ting.

Hvis vi havde en webshop ville det ikke give så meget mening at have 3 fysiske forretninger fyldt op med varer. Tit og ofte kommer de kunder der ikke gider handle på nettet ned til os, men de har stadig forventningen om at vi skal matche den pris de kan få varen til på nettet.

Det er også en fordel i og med at vi typisk kan gå længere ned end mindste prisen på nettet og derved tage ordren. Der er ingen der ved hvad vi sælger varen til fordi vi jo ikke kommer op på pricerunner.

Fra Køge
Tilmeldt 10. Jan 11
Indlæg ialt: 182
Fra  Ergopartner A/S Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,


Man kan ikke sende private beskeder til dig via Amino? :)


Vh. Frank

Tilmeldt 29. Dec 14
Indlæg ialt: 15
Fra  Firstfloorprojects Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Ingen bud? 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 351
Fra  Hype Media Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Send mig gerne en mail på anders@hype-media.dk

Anders Jytzler fra Yugana Ushi damaskus kokkeknive

Fra Odense
Tilmeldt 6. Mar 15
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg vil ligeledes prøve at gøre dette kort.

Jeg synes du burde overveje firmaet jeg arbejder for nemlig http://www.seogruppen.dk/

Vi er et firma med megen erfaring, som samtidig sørger for at have en god kontakt med vores kunder og er lydhør efter hvad deres ønsker end måtte være.

Vi med nogle standard pakker indenfor bl.a SEO men samtidig er der også mulighed for, at få sammensat en løsning som er skræddersyet til netop jeres virksomhed.

Derfor synes jeg du skal sende mig en mail på ac@seogruppen.dk så kan vi derfra forhåbentlig få sammensat det helt rigtige til jer.

Håber at høre nærmere fra jer.

Mvh.

Anders Christensen

Store kompetencer & erfaringer med bl.a SEO, AdWords, Google Shopping & online marketing. Få et uforpligtende tilbud - SEO Gruppen

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Formålet med at søge på nettet efter hvidevarer, er meget sjældent, at finde en lokal forretning.

Brugeren leder efter informationer om produkterne og priser.

Har I ingen af delene pga. -webshop, vil der ikke være alverden at hente på via Google, andet end på lokale søgninger. (dem der leder efter en fysisk butik)

Derfor bør du overveje om de 10 søgeord i anvender på nuværende tidspunkt er relevante nok, eller ganske enkelt for brede.

Fokuseres på lokal SEO, vil det være hurtigere og billigere, at få Jeres website placeret højt og i for besøg af interesserede kunder, frem for nogen der vil shoppe online eller sammenligne priser.

Lokal offline markedsføring vil være bedre, at benytte frem for at kyle penge i bred online synlighed.


Som du selv skriver, er min klare overbevisning også, at SEO på brede søgeord ikke vil give Jer vækst til en fornuftig pris.

Det kan meget nemt testes med en Google Awords kampagne, der favner bredt.

Her kan der måles på henvendelser kontra udgift til kliks.

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra Aalborg
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 62
Fra  Henrik Ørsnes Ure og Smykker Skrevet kl. 16:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Firstfloorprojects:

Jeg har derfor følgende spørgsmål i forhold til dette.

1. Kan i anbefale nogen virksomheder i forhold til SEO?

Lige i forhold til spørgsmålet om anbefalinger, vil jeg i hvert fald tilråde at være kritisk overfor firmaer, der dukker op og anbefaler sig selv. Det kan selvfølgelig sagtens være helt reelt, men når eksempelvis firmaer, der slår hævder at have stor erfaring indenfor søgemaskineoptimering og tekstforfatning, har en hjemmeside der spækket med fejl - så skal man nok tænke sig om en ekstra gang.

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 22. Mar 09
Indlæg ialt: 289
Fra  Trippy IVS Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Som de andre vil jeg også advare dig mod dem som lover guld og grønne skove. Man kan ikke love en nr.1 placering med SEO. DOG kan man vælge en no cure no pay løsning, men det farlige ved denne er, at nogle firmaer som tilbyder denne løsning ikke altid har helt rent mel i posen. Dette giver nemlig dem et incitament for at du hurtigere skal få bedre placeringer, og det kan betyde, at de ikke gør brug af de optimale optimeringsmetoder - hvilket kan være skadeligt i længden eller helt uden effekt.

Hvis du har spørgsmål er du meget velkommen til at kontakte mig, sebastian@krausing.dk eller læse mere her.

Online marketing bureau Krausing - bare rolig linket åbner i et nyt vindue ;-)

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)