Jeg er helt enig med Simone i, at en pæn emballage kan være med til afgøre kundens opfattelse af din butik - Det kan være det der giver en ekstra trustpilotstjerne.
Jakodan Ikke mærkeligt at du er helt enig med Simone - men hvad grundlag har du for din påstand? Det helt store spørgsmål er om folk rent faktisk gider betale ekstra for sådan en "pæn" emballage?
Hej Ravn,
Mit grundlag er at vi har knap 30.000 kunder oprettet i vores database, heraf vil jeg tro de 4-5000 er tøjbutikker - heraf måske 2-3000 webshops.
Så jeg taler både ud fra egne erfaringer, når jeg selv bestiller på nettet og ud fra det jeg hører ,når jeg taler med vores kunder.
I sidste ende skal kunden jo betale ekstra for emballagen, forstået på den måde at man skal kunne holde en fortjeneste som er ok, og have alle omkostninger dækket ind.
Men hvordan varen sendes har da meget betydning for hvordan modtager reagerer når de får pakken.
Ligesom når du handler i en detailbutik.. Hvis du køber en bluse på udsalg til 50 kr, og får den pakket ind i butikken, har du ikke samme forventning til indpakningen som hvis du køber en Louis Vutton taske til 6000 kr.
Hver butik skal jo gøre op med sig selv hvor de skal ligge henne i forhold til indpakning, service osv. alt efter hvilken målgruppe man har og alt efter hvilken type varer man sælger.
Vi har rigtigt mange forskellige detailbutikker/webshops som kunder og derfor også mange forskellige typer emballage, både dyre og billige, og jeg ville aldrig råde nogen til at vælge en dyrere æske hvis det ikke matchede deres kundesegment, hvis det er det du antyder.