Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogen der vil give deres bud på, hvordan jeg sænker bounce-raten på en side

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Mar 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen

Jeg arbejder som markesføringskonsulent og vil meget gerne høre jeres vurdering om noget. Jeg arbejder for tiden med en kundes side. Bounce raten ligger lidt i den høje ende efter min mening og jeg ville gerne hjælpe med at få den ned. Problemstillingen er, at den service der ydes er reparationer og jeg er ikke sikker på, hvordan det bliver meget bedre. Nogen der har et godt bud? http://telegiganten.dk/

Tilmeldt 19. Feb 15
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm, de siger at en kunde kun bruger 2 sekunder på en dårlig side, og telegiganten tog omkring 4 før at den var 100% loaded (vis hvad de sælger eller tilbyder)

Jeg vil nok smække et stort billede(Sex appeal)/tilbud op på forsiden og så vil jeg også bruge farven GUL! som er god til at fange opmærksomhed

Fra København
Tilmeldt 5. Mar 15
Indlæg ialt: 52
Fra  Realweb Aps Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Bounch raten er også meget afhængig af, hvor du får din trafik fra, og hvordan dine annoncer er udformet - eller med andre ord, så er bounch raten meget afhængig af kvaliteten af trafikken.

Landssiden skal selvfølgelig også være god og appellerende, så kunderne vil klikke videre. Som udgangspunkt kræver det, at siden virker professionel og pålidelig, samt at kunden på kort tid kan gennemskue, om det ønskede produkt er tilstede. Det synes jeg egentlig, din hjemmeside er - i hvert fald i en sådan grad, at det ikke burde give markant ringe bounch rate. Jeg vil derfor tro, at det er kvaliteten af trafikken til din side, den er gal med!

Mvh.

Thomas Skytte
Webudvikler
www.realweb.dk

Realweb udvikler flotte mobilvenlige hjemmesider og webshops til en god pris. Inkl. enkelt CMS-system.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)