Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor går kunden ind på kontakt men skriver ikke?

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 5. Nov 14
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 08:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg kan se på min analytics at en del kunder går ind under kontakt formularen, men næsten ingen vælger at skrive derinde..

Jeg har testet om det er fordi det er besværligt på mobilen eller lign. men det mener jeg ikke det er..

Vi beder heller ikke om så mange oplysninger at man kan tænke at de bliver træt af det inden de kommer i gang.

Kan sq ikke lige regne ud hvad jeg skal gøre for at få dem til at tage det sidste skridt.. Jeg kan se på flowet at de først går derind efter de har tjekket kalenderen, så det er ikke fordi varen ikke er tilgængelig på det ønskede tidspunkt..  

Har I et bud på det manglende sidste skridt?? 

Hjemmesiden er lejautocamper.dk så kan I jo selv tjekke det ud.. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ser umiddelbart fint ud, selvom siden ikke er så tilpasset til tablet brug. Måske folk bare går derind, for at se dine adresseoplysninger. :)

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 08:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Den er lige til højrebenet. Jeg vill "booke" en autocampter. Jeg vil ikke "kontakte dig". Den kobling har du ikke lavet noget sted på siden. Du bliver nød til at integrerer booking/reserver, det er ikke nok at henvise til en kontaktside (som er uden kontekst i forhold til produktet). 

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 08:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt enig med Casper. 
Og så fokuser på at gøre det fedt på mobil/tablet.. Det er lige din målgruppe, der sidder på de to platforme! 

Fra Aalborg
Tilmeldt 5. Nov 14
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 09:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har helt ret Casper... 

Det vil jeg få kigget på i dag.. :) Tusind tak.. 

Man kan ikke altid selv se de ting... :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 5. Nov 14
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 09:01
Hvor mange stjerner giver du? :

I know! :) Men har desværre en over mig som er ham der sidder på pengene, så det er en udfordring lige at få overbevidst ham om at siden skal være responsiv (er det ikke det smarteste så oplysninger ikke går tabt, eller vil en alm. mobil side kunne være nok?)

Fra København
Tilmeldt 5. Mar 15
Indlæg ialt: 52
Fra  Realweb Aps Skrevet kl. 09:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Realweb udvikler flotte mobilvenlige hjemmesider og webshops til en god pris. Inkl. enkelt CMS-system.

Fra 2840
Tilmeldt 31. May 05
Indlæg ialt: 418
Skrevet kl. 09:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hejsa,

Jeg synes desværre din kontaktside er helt forkert (set på PC).

Trykker jeg på linket så får jeg et kort som fylder hele skærmen. Et kort fra Google uden kontaktinformationer såsom telefonnummer. Først når jeg går længere ned så er der nogle felter som jeg kan udfylde og dem ser jeg simpelthen ikke.

Når det så er sag så fravælger jeg ofte selv firmaer som gør brug af formularer som kontaktform. Dette fordi man ofte ikek selv får en kopi af den besked man har sendt og derfor ikke har hånd i hanke med dialogen.

På min egen side (www.lavpristelte.dk/kontakt) der har jeg et ønske om at få folk til at skrive en mail eller endnu bedre, at ringe til mig hvilket jeg synes virker rigtig godt. Jeg har nedtonet kortet en del forde det ikek er det vigtigste i første omgang.

Dette hænger selvfølgelig sammen med hvad du ønsker at siden skal gøre for dig. Skal den sælge således at kunderne bare ringer/skriver og booker din autocamper eller skal den sørge for at tiltrække besøgende til dit showroom og det så er der du laver salget. Hos mig skal siden sælge så folk skal være klar til at bestille.

Konkret så tror jeg at jeg ville fjerne de 2 billogoer oppe i topbaren og erstatte det af din email og telefonnummer. Så skal du se hvad der sker Yes

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 09:32
Hvor mange stjerner giver du? :

lightminded:

I know! :) Men har desværre en over mig som er ham der sidder på pengene, så det er en udfordring lige at få overbevidst ham om at siden skal være responsiv (er det ikke det smarteste så oplysninger ikke går tabt, eller vil en alm. mobil side kunne være nok?)

Responsive er bedst for at det også passer til tablets. 

Og derudover så er der kun een version af kode man skal vedligeholde, og alt er "ens". 

Mobil version kan man nøjes med, men det er jo praktisk talt ligeså svært - og så giver det ikke nogle fordele i dit tilfælde. 

Fra København
Tilmeldt 5. Mar 15
Indlæg ialt: 52
Fra  Realweb Aps Skrevet kl. 10:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Enig med Janik. En egentlig mobilversion kræver (minimum) dobbelte ressource mht. vedligeholdelse af indholdet. Det er jo dybest set to hjemmesider over det samme, der skal laves og som skal vedligeholdes hver for sig. Responsive hjemmesider tilpasser sig derimod brugerens skærmstørrelse uden koden bagved ændrer sig. Det er samme kode og indhold, der anvendes overalt.

Normalt er det kun større virksomheder med ekstra ressourcer, der har en egentlig mobilversion til deres hjemmesider fx lavet over Jquery Mobile el.lign. Jeg synes dog personligt, at der er meget lidt at hente på en mobilversion. Det ender som reglen med, at en mobilversion rent funktionelt såvel visuelt adskiller sig væsentlig fra webversionen, hvilket irriterer brugerne. Man vil jo gerne have den samme side, selvom den hentes på en mobil.

Mvh.

Thomas

Realweb udvikler flotte mobilvenlige hjemmesider og webshops til en god pris. Inkl. enkelt CMS-system.

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)