Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken webshop-løsning passer til mig?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Mar 15
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer.

hvilken webshop-udbyder passer bedst til mig??

Ohhh... Det skal være så billigt, så billigt.

Det behøver ikke være det helt store til at starte med. bare jeg har muligheden for at  flytte webshoppen andet steds uden problemer.

jeg kan godt selv designe logo, være kreativ på det grafiske og skrive tekster i lange baner, men jeg skal ligesom bare have skabelonen (Moduler (som fek.s mono.net´s hjemmesider) og alt det grundliggende på plads, færdig og klar. Vupti og kunne trykke på start... så køre-vi-agtigt....

Symboler (kurven, betalings logoer, lastbilen osv. må godt være tilstede, så man ikke skal opfinde den dybe tallerken hver gang.

Helt kort... Det er alt det tekniske jeg vil betale for. Ikke det kreative.

Lidt som Ikea. De laver møblerne jeg får det til at se godt ud. :-)

SEO ( bør jeg nok kunne lære)

Jeg er en forsigtig-Per, så billigt her i starten.

Håber jeg kan få lidt respons.

Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Jan 15
Indlæg ialt: 54
Fra  EPDesign.dk Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Goddag.

Har du overvejet en webshop opsat i WordPress med WooCommerce plugin? Hvis ikke, så tag en søger på google.

Det lyder meget som om, at det er det du søger. Nemt, simpelt og lige til.

Med venlig hilsen,
Emil D. Pedersen
www.EPDesign.dk 

Fra Odense
Tilmeldt 13. Jan 10
Indlæg ialt: 21
Fra  nilas.me Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Som allerede nævnt, så tror jeg også at en løsning i WooCommerce vil være fint for dig. Det kan sættes op på relativt kort tid og nemt og hurtigt tilpasses dine ønsker.

Du vil garanteret gerne kunne modtage kortbetalinger og det er også let at få sat på i WooCommerce. Hvis du vil have omkostningerne helt ned, så ved jeg at Braintree tilbyder nye kunder at de første 300.000 kr. er gebyrfrie når man benytter deres løsning til kortbetalinger. Herefter er det vist omkring 3,5% - ca. det samme som alle andre.

Giv mig endelig en besked hvis du har andre spørgsmål eller brug for hjælp.

Tilmeldt 10. Mar 15
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 17:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm. ser lidt indviklet ud. og jeg kan ikke teste det pt da jeg ikke har en webadresse endnu.

Har lige et tillægsspørgsmål vedr. domæne. er det smartest at eje det eller leje på et webhotel? For det er vel det man gør.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 18:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du vil have en open source løsning som du kan flytte rundt på efter behov, så vil jeg helt klart anbefale en WordPress løsning.

Det virker muligvis lidt indviklet i starten, men der findes tusindvis af gode guides på nettet.

Smid mig en mail hvis du vil have hjælp til den basale del af opsætningen.

Held og lykke :-)

Fra Odense
Tilmeldt 13. Jan 10
Indlæg ialt: 21
Fra  nilas.me Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Selve domænet, altså web-addressen til din hjemmeside køber og registrerer du som udgangspunkt altid selv. Mange udbydere af webhoteller tilbyder at forsimple processen med at registrere dit domænenavn, i forbindelsen med oprettelsen af et webhotel hos dem.

Webhotellet lejer du, men du vil på hvilket som helst tidspunkt kunne flytte både din webshop og dit domæne til en anden udbyder hvis du ønsker det. Der er massere af billige og yderst stabile webhoteller idag, så det bør være din mindste bekymring :)

Tilmeldt 10. Mar 15
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Mange tak for jeres svar.

Nu har jeg siddet de sidste par dage og forsøgt mig lidt med wordpress. Jeg tror ikke min tålmodighed er med mig, i forhold til min kommende webshop. Der skal vist ske noget hurtigst. :-) Måske på et senere tidspunkt.

Og så gætter jeg på at et webhotel er næste råd.

nogle billigere end andre?

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Alle.

Jeg vil gerne sælge så mangler en forretning i gågaden.
Den må gerne være smadre så bikser jeg noget sammen.
Lidt som IKEA, billigt men alle skal elske min forretning.

Jeg regner med i starten at stå ude på gaden og lokke kunderne ind mens jeg bygger.
Det skal være billigt men midt myldre tiden.

Jeg Alle.

Jeg er mekaniker og vil gerne starte selv.
Nogle som ved hvordan jeg bygger en garage så jeg "måske" om et par år kommer til at lave biler som jeg elsker.

Yes

Ud over det, løft gerne tråden da jeg ikke vil spilde en nikkel på den.

Zip it!

Bump bump

Fra Århus
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 378
Fra  Thomsen Business Information Skrevet kl. 18:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Læs artiklen Min første webshop, den giver retning og forslag til, hvordan du kommer i gang.

kh

Mogens

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)