Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kontakt til tøjfabrikker i Tyrkiet

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Kolding
Tilmeldt 11. Mar 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg har i en god rum tid nu gået og arbejdet med et tøjmærke jeg gerne vil starte op. Jeg har selv arbejdet i tøjbutik de sidste 6 år og føler efterhånden at tiden er ved at være moden...

Alle mål og kvaliteter er valgt og jeg står i den situation nu, at jeg skal have det produceret et sted.

Så jeg ville høre Jer om der var nogen som kunne sætte mig i kontakt med en agent, som måtte have kontakten med fabrikkerne i Tyrkiet.

På forhånd tak for Jeres hjælp...

- Jacob S.

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Brug 5 minutter mere på dit indlæg, så får du både flere svar - men givetvis også mere relevante.

Udfra din beskrivelse er det tæt på umuligt, at hjælpe dig videre. Tænk på det som en datingprofil - vi finder aldrig dit perfekte match, hvis du ikke som minimum oplyser omkring dine forventninger til tøjet, prisniveau, indkøbsstørrelse mm.

Selvfølgelig kan du "kysse en masse frøer", men du spilder både din egen og producenternes tid. 

Fra Kolding
Tilmeldt 11. Mar 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 16:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob! Mange tak for dit svar - og ja, du har fuldstændig ret!

Her kommer meget mere info, så vi kan finde mit perfekte match ;-)

Jeg har i sinde at starte et tøjmærke, der ligger op ad Les Deux, Soulland og Wood Wood kvalitetsmæssigt og prismæssigt. 
En t-shirt koster i mine øjne et sted mellem 300-350,- DKK (detailpris)

Til at starte med skal det kun være t-shirts jeg får lavet, da de er langt nemmest at afsætte. Men det er hensigten at udvide kollektionen med både skjorter, hoodies, sweatshirts, caps og jeans.

Jeg har naturligvis også nogle forventinger til hvordan sådan en t-shirt skal være strikket sammen:

- single jersey strik
- 150 g bomuld
- amerikansk bomuld
- frotté brodering (på bryst) - kun på enkelte styles

Jeg havde forestillet mig at få lavet et sted mellem 250-300 af hver style i hver farve.
Og da jeg vil have lavet 2 styles i 2 farver (sort og hvid) giver det 1200 stk i alt - til at starte med.

Jeg håber at det gav et nogenlunde overblik.. Ellers må i fyre de spørgsmål af som måtte være nedenunder.

Endnu en gang tak for hjælpen Jacob - jeg vil kun kysse en frø og så håbe på at det er det værste der sker for mig i dag ;-) 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)