Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Snak med dig selv fra fortiden - i fremtiden.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Singapore
Tilmeldt 16. Feb 15
Indlæg ialt: 28
Fra  Manoanim Skrevet kl. 04:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har en kammerat der for nyelige opdaterede hans facebook med denne besked:

"

Modtog en mail fra mig selv dagen da jeg blev 25. Jeg skrev beskeden d.6 marts 2013 igennem FutureMe.org.
Det bragte et kæmpe smil på mine læber. Dette var beskeden Humørikonet smile

Hej X

X her! Lige nu sidder jeg og er lige start på mit 1 månedes self study arbejder på BBC konkurrencen What If? Og det går ikke særlig godt. Men alt er godt, jeg har det skønt det håber jeg også du har. Viborg er skønt, dog ikke så meget vejret Humørikonet smile Jeg savner at komme ud at rejse det er virkelig noget jeg håber du får gjort!

Kom ud og rejse! OPDAG nye ting, mød nye mennesker.

Jeg vil gerne arbejde med historie og karaktere! Jeg vil gerne til valve.

find balancen og nyd dit fucking liv, lige nu arbejder jeg måske en smule for meget. Alt sammen for at arbejde med concept art. Jeg vil det her!

Lav dine egne ting. Lav ting du synes er fedt. Fuck hvad alle andre siger. Find ind til det der fik dig til at begynde med at tegne. Tiden og livet går for hurtigt hvis du går i den samme rutine hele tiden. Rejs rejs rejs.

Elsk livet og smil for fanden! Se mulighederne.

Ønsker dig alt det bedste.

X
Du kan alt hvad du vil!

"

___

Nu kender jeg jo personen der har skrevet det her, og jeg synes det er enormt inspirerende at vide han faktsik har naaet sine maal, fedt paa den side af sagen, MEN hvad nu hvis han ikke havde, saa havde denne besked vaeret en KAEMPE hjaelp til at faa ham op paa hesten igen som en reminder om ikke at glemme sine maal, og hvis man kommer paa afveje hvor godt er det saa at blive mindet om den dag man var ovenpaa og havde mod paa livet og droemmen.

Jeg mener bare det var pisse fedt, og inspirerede mig saa meget jeg har selv skrevet en besked til mig, der kommer i 2020.

jeg kan naesten kun se det som et win win og hermed delt.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)