Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Prøvekørt site sælges

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København Ø
Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 08:43
Hvor mange stjerner giver du? :

www.undervisning.nu

Efter den nye skolereform har jeg gennem længere tid arbejdet med et projekt, som skal hjælpe lærere og pædagoger tilknyttet den danske folkeskole.

Kort fortalt går projektet ud på, at hjælpe lærere og pædagoger med den daglige planlægning af undervisningen. På sitet kan man dele undervisningsmateriale og diskutere i faggrupper. Man kan ligeledes finde inspiration til IWB-programmer, og der er mulighed for at diskutere generelle ting vedr. folkeskolen. Sitet henvender sig både til lærere og pædagoger – ikke mindst pga. det nære samarbejde.

I forbindelse med testpeioden er der tilknyttet Facebook-side samt Twitter-side. Sitet er godkendt af Google til Adwords kampagner.

 

Lidt om frontend og backend:

Sitet er bygget op i Wordpress. En platform hvor du, som administrator, ikke behøver den store ekspertise for at kunne navigere i.

For at bruge sitets funktioner, skal man registrere sig. Derefter åbnes op for alle materialer på sitet. Som bruger får man sit eget kontrolpanel, hvorfra man kan oprettet indlæg og dele materiale. Alle indlæg kan kommenteres, deles og gemmes som favoritter.

Derudover er der et internt beskedsystem mellem brugerne, så man kan komme i kontakt med andre, uden alle skal vide besked.

Backenden fungerer ved administrator-login. Her får du mulighed for at rettet i design, tilføje eller slette funktioner, overblik over brugerne samt meget, meget mere.

Sitet henvender sig til tusinder af potentielle brugere – din opgave er at komme ud til brugerne…

Hvis dette fanger din interesse, er du velkommen til at byde ind… Jeg har ingen prisidé. Jeg ved blot, at der er lagt mange ressourcer i arbejdet med projektet.

 

Mvh.

Kim

Fra København S
Tilmeldt 18. Nov 14
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim

Har du prøvet at sætte din virksomhed til salgAmino Virksomhedsbørs?

Vi er Danmarks største virksomhedsbørs, og har hjulpet mere end 850 virksomheder igennem tiden, i alverdens brancher og prisklasser.

Hvis du vil have hjælp til at komme igang, eller bare høre (helt uforpligtende selvfølgelig) om Amino Virksomhedsbørs, skal du være mere end velkommen til at ringe til 29 71 29 29, og få rådgivning over telefonen.

Mvh.

Anders Madsen
Amino Virksomhedsbørs

Fra Silkeborg
Tilmeldt 12. Feb 11
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim

Jeg kan ud fra nogle kommentarer se at der har været lidt "startproblemer" med login modulet.

Er det noget du har fået løst?

Fra København Ø
Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Vivi

Ja, vi havde nogle startproblemer med login-modulet. Folk havde problemer med at logge ind med deres Facebook- og Google+-profil, med det er blevet rettet til.

Mvh.
Kim

Fra København Ø
Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 16:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders

Tak for din besked. Jeg har ikke overvejet virksomhedsbørsen, da sitet endnu ikke har nogen omsætning.

Er der mulighed for stadig at blive taget i betragtning, og hvad er omkostningerne?

Mvh.
Kim

Fra København S
Tilmeldt 18. Nov 14
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim

Som udgangspunkt er det helt og aldeles gratis at sætte sin virksomhed til salg på Amino Virksomhedsbørs. Der er mulighed for at betale sig til noget mere eskponering og på den måde skille sig ud fra de andre annoncer.

Der skal som udgangspunkt være omsætning, men jeg vil ikke udelukke at vi kan finde ud af noget. Du skal være velkommen til at sende mig en mail med noget matriale, eller ringe på 29 71 29 29, og så kan vi finde ud af noget :-)

Min mail er AM@amino.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)