Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Design forslag til hjemmeside

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 11. Mar 11
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 09:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Vi ønsker et design forslag på en forside til en fodboldklub. Men aner simpelthen ikke hvilket prisleje vi bevæger os i for dette, så måske der var nogle der havde nogle erfaringer og kunne give et forsigtigt skøn?

Det siden skal have er:

Mulighed for at vise klubhold og logo, en menu, vise nyheder, spillede kampe og kommende kampe.

Vi ønsker ikke kodning da vi gør det selv, så det er kun psd mockups eller lignende. Og hvis vi så synes at designet er fedt, så skal personen også designe resten af siderne.

Er der nogle der har en ide på hvilket prisleje vi skal forvente, så vi ikke bliver snydt/snyder os selv ved at have alt for lave forventinger omkring pris.

Mvh, Andreas

Mvh, Andreas Baran

Find billige madopskrifter på Su-mad.dk

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 09:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Det basale udkast, af noget der er lavet fra bunden som du vil have i PSD - i et par forskellige varienter - der er drøn professionelle - vil nok cirka koste dig 10-15.000 kr. 

Derefter skal du så have et par undersider designet, så programmøren ved hvad han skal lave - og der skal du nok cirka regne med yderligere 35-50.000 kr. 

Alternativt skal man rende efter en sulten amatør - eller en template med modifikationer. 

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 11
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for forslag - det var i en anden priskategori end jeg lige troede, så godt jeg spurgte:-)

Mvh, Andreas Baran

Find billige madopskrifter på Su-mad.dk

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Andreas

Det lyder helt sikkert som en spændende opgave - især fordi vi godt kunne godt en sportsklub i vores portefølje! :-) 

Vil du ikke smide mig en mail på simon@erhvervshjemmesider.dk med din kontaktinformationer. Så kan vi tage en dialog derfra. 

Vi bevæger os på ingen måde i det nævnte prisleje heri tråden. 

Besøg eventuelt www.erhvervshjemmesider.dk for lidt baggrundsinformation omkring os. 

Ser frem til at høre fra dig! 

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jannik Hansen:

Det basale udkast, af noget der er lavet fra bunden som du vil have i PSD - i et par forskellige varianter - der er drøn professionelle - vil nok cirka koste dig 10-15.000 kr. 

Derefter skal du så have et par undersider designet, så programmøren ved hvad han skal lave - og der skal du nok cirka regne med yderligere 35-50.000 kr. 

Tjah.. det er nok lidt i den dyre ende.

Jeg ved der er mange herinde der tilbyder hjemmesider til under 10.000, incl Design, og hvis det kun er design du skal bruge, bliver det jo væsentligt mindre.

Men og der er et stort MEN her - Design kan sagtens løbe op afhængigt af jeres krav, og antallet af iterationer - hvis vi er ude i at skulle lave A/B test af 7 varianter af farven Blå så skal du have fat i den store tegnebog - men mindre kan jo i langt de fleste tilfælde også gøre det - så kommer du mellem 5 - 10.000 så når du nok et pænt stykke vej.

Prøv evt at slå opgaven op på Amino freelancer, så får du nok nogle gode tilbud - og det er jo helt uforpligtende

//Morten

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Sep 14
Indlæg ialt: 59
Fra  First Media Webbureau Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Som nævnt i tråden, så er det ikke umuligt at få en skræddersyet webløsning til et overskueligt budget.

Faktisk laver vi færdige, unikke websites fra 9999,- DKK. Vi kan selvfølgelig lave designet billigere, hvis det er det eneste der ønskes.

Send mig gerne en mail på at@firstmedia.dk eller ring 77 34 34 30 + Tast 1, så er jeg sikker på at vi kan finde en løsning.

Mvh
Anders

Tilmeldt 8. Apr 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Andreas - vi kører en kampagne lige nu i forbindelse med Google's april algoritme ændringer vedr. mobil ikke-venlige sites. Vi laver et gratis forslag, og hvis i kan li det fortsætter vi og finder en pris der giver mening for os begge.

Kampagne mail:

Det handler om at din hjemmeside ikke er mobilvenlig

Den 21. april har Google annonceret, at hjemmesider der ikke er mobilvenlige, ikke bliver vist i søgeresultater på mobile enheder. Det betyder i værste fald du mister trafik og vigtige leads

Her er mit forslag til, hvordan du undgår dette:

Brug 30 minutter af din tid - så får du også et mobilvenligt design forslag. Gratis.
Lad os holde et møde, enten hos dig eller hos os. Alternativt via Skype. Du briefer os om din virksomhed og ønsker. Vi lytter og stiller spørgsmål. Derefter laver vi et design forslag, som viser dig, hvordan din hjemmeside kan komme til at se ud - optimeret til alle enheder og skærmstørrelser inkl. mobil. Og som bevarer eller øger din trafik…

Få et gratis design forslag
Klik her for at få et gratis design forslag, og læs mere om hvordan Googles ændringer kan påvirke din hjemmeside (engelsk)

www.zoomdigital.dk/mobilefriendly.

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten Hjorth Nielsen:
Tjah.. det er nok lidt i den dyre ende.

Det kommer lidt an på hvad @TS mener. Når der bliver skrevet fodbold klub, så i mit hovede da jeg skrev indlægget tænkte jeg på den mere professionelle variation. 

Den billigste løsning er jo at finde en template, på fx Template monster - og så et par tusindekroner senere med Wordpress er man videre. 

Men det kommer jo fuldstædigt an på hvad man forventer og hvad man vil have. 

Mit pris eksempel er på den professionelle løsning, som jeg typisk er involveret i. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Andreas,

Uden at skyde en af mine brancher i sænk, vil jeg ikke mene at sådan et mock-up burde koste jer mere end 2 - 5.000 kr. Som med alt andet, får man ofte hvad man betaler for, når det så er sagt, er der rigtig mange grafikere om budet, og derfor også muligt at få et fint udkast til gode priser.

Held og lykke med projektet.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)