Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tøjproduktion i god kvalitet til en god pris?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Apr 15
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen.

Jeg ville høre om der var nogle herinde, som kan hjælpe mig med nogle kontakter til et sted hvor man kan få lavet sit eget design til en okay pris og i god kvalitet. Det er træningstøj jeg vil lave. Dog et sted hvor der ikke er alt for mange timers transport.

 

På forhånd tak og rigtig god dag

Mvh. Cecilie

Tilmeldt 27. Mar 15
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Så er Bangladesh jo nok lidt for langt væk? :-)

Men hvis du alligevel kunne tænke dig at se på det, så skriv endelig for her kan jeg hjælpe

Mvh

Wildboar

Tilmeldt 8. Apr 15
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kunne stadig være en mulighed, men så ville jeg gerne undgå selv at skulle tage derned, da jeg stadig har mit arbejde jeg skal passe, hvor jeg kun har fri hver anden weekend :-) Men er der så mulighed for at få nogle prøver hjem først? Da jeg gerne vil være sikker på kvaliteten er ordeligt, inden jeg ligger en masse penge :-)

Tilmeldt 17. Apr 14
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi tilbyder udvikling af dit tøj prisbilligt i Polen, fra dine tegninger og til mønstre, prototyper og samples. Du behøver ikke at kende noget som helst til branchen, for vi giver gratis rådgivning til nystartere.

Og hvis du blive tilfreds, kan vi fortsætte med at finde billige stoffer og trykke det med dine prints, eller brodere, efterfulgt med serieproduktion prisbilligt på en Polsk systue.

Du har den sikkerhed at det polske retssystem samarbejder tæt med det danske under EU, så både dine copyrights og din kontrakt med os blive beskyttet ligesom du har produceret i Danmark, men meget billigere. Det kan du ikke få hvis du vil producere i Tyrkiet eller i Asia. Forsendelser/transport er ikke så dyrt, det er "flexible" at producere så tæt på Danmark (det kan bestemme succes eller nederlag), og "made in Poland" (forstået som "Made in EU") sælger dine produkter langt bedre sammenlignet med "made in Asia", og langt billigere end „made in Danmark”.

Vi kan også forsøge at finde billige stoffer og tilbehør som du bruger i kollektionen hos de polske producenter/leverandører, og trykke det med prints eller brodere langt billigere end i Danmark. Det samme med logo labels og vedligeholdelses labels som kan være indvævet i jaquardbånd eller trykte i satinbånd.

Jeg er en udlandsdansker og forretningskonsulent med over 25 års erfaring og jeg bor i et område i Polen med flere professionelle systuer, og professionelle folks i branchen. Min kone er en dygtig syteknolog og skrædder og det er hende som organisere og passer på produktionen i den højeste kvalitet af udenlandske ordrer. Du kan kontakte mig på leszek@filmfactory.pl

Tilmeldt 27. Mar 15
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Sidder selv i Bangladesh så jeg kan tage prøver med hjem til dig i dk!

Det vil ikke være nødvendigt selv at rejse herned.

Blot send mig lidt eksempler på hvad det er du søger så vil jeg søge efter egnede leverandører.

mail. info.wildboar@gmail.com

mvh

Wildboar

Tilmeldt 18. Oct 06
Indlæg ialt: 221
Skrevet kl. 04:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi kan få lavet alt i Cambodia, bor der fast igennem flere år og hvis ikke dem vi selv bruger kan, så har vi kontakter til fremstilling af nærmest alt.

Tilmeldt 8. Apr 15
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 09:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Daniel, hvordan og hvorledes med prøver af tingene dernede? Hvordan er kvaliteten i forhold til prisen? :-) Kan jeg evt. få din mail, så jeg lige kan sende dig en mail? :-) 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 27. Aug 12
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 17:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa, jeg lytter gerne med. Søger selv noget produktion i EU, kontakt mig gerne her, som kan hjælpe mig med en lille kollektion af tshirts, tanks osv, mvh Zahid

Tilmeldt 5. Sep 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 01:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Følger også med:) søger producent til børnetøj.
Hilsen Julie

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)