Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside - how to?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har lige oprettet min virksomhedCVR og vil så småt til at få lavet en hjemmeside. Jeg har dog ingen forudsætninger for selv at programmere. Er der nogen af jer, som har nogle gode råd til, hvordan jeg kan gribe det an? Vil helst holde omkostningerne så vidt muligt nede.

Pft.

Julie

 

 

Fra Ringe
Tilmeldt 5. Jul 14
Indlæg ialt: 217
Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Lav - eller få lavet - en wordpress-side - det er klart den mest fremtidssikrede løsning, hvis du skal have et system, der er nemt at redigere i og finde rundt i :)

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Maj :-)

Kan du anbefale et Webhotel?

Tilmeldt 16. Oct 14
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Juliet,

Jeg vil gerne hjælpe dig med valg af webhotel, og installere WP såfremt du vælger at bruge det.
Send mig en privatbesked hvis du vil have min hjælp :)

Mathias

Fra Slagelse
Tilmeldt 4. Mar 14
Indlæg ialt: 413
Fra  Majora Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Julliet :)

Til webhotel vil jeg nok anbefale meebox eller unoeuro :)

Hvis du har problemer eller svært ved at lave hjemmesiden, så er vi "Majora Media" en helt ny virksomhed og vi kan hjælpe dig med din opgave, skriv endelig til mig på 12ga@hotmail.dk så kan jeg både vise nogle referencer også kan du fortælle lidt om opgaven :) Vi er professionelle og uddannede webudviklere :)

Vh. Tolga Koc

Primum webbureau - Profesionelle hjemmesider til ethvert formål.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Julie 

Der er i million (overdrivelse fremmer forståelse) muligheder i forhold til at opsætte en hjemmeside. Dit valg skal afhænge af hvad dit behov er, samt hvilke kompetencer du besidder bag skærmen. 

Du kan altid forsøge at udarbejde din egen hjemmeside. Hertil ville jeg hvis jeg var dig, købe et webhotel hos Unoeuro, og bruge deres One click installation af WordPress. Så er du hurtigt og smertefrit igang.

Hvis du skulle ønske lidt billig assistance til at komme i gang med WordPress, så er du altid velkommen til at hive fat i mig :-)

Held og lykke med hjemmesiden! 

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 18:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lader til (efter flere henvisninger herinde), at Unoeuro vil være et godt valg af webhotel. Tak for tilbuddene - jeg prøver at danne mig et overblik over processen og vender tilbage, hvis det bliver aktuelt.

Tak :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg dragede stor nytte af Nemprogrammering.dk's guide til Wordpress

Jeg har kun prøbet en 1-click-installer en enkelt gang, og det endte med at jeg selv installerede det hele forfra via FTP bagefter, fordi det bare ikke spillede. Derudover, så synes jeg det er en rigtig god ide at sætte sig ind i FTP, da jeg ofte synes det kører mere stabilt, når der skal installeres nye plugins m.m.

Skal det være billigt, så har jeg også været fint tilfreds med UnoEuro, men skal der lidt mere performance på, så har jeg en side hos Hosting4real.net, som kører rigtigt godt til ca. 40 kroner per måned.

 

men tjek Wordpress kurset ud her

http://www.nemprogrammering.dk/Tutorials/Wordpress/wordpress_kursus.php

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 19:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Perfekt - tak Simon.

Den side vil jeg prøve :)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)