Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billigste betalingsløsning til min webshop??

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du kun vælger at bruge PayPal, skal du nok ikke regne med det helt store salg. Jeg begyndte også kun med PayPal, men det var først da jeg fik Dankort at der kom gang i salget. Jeg har omkring 30-40 ordre pr måned, og ud af dem er det kun 1 der er med PayPal. 

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Tilmeldt 8. Aug 13
Indlæg ialt: 325
Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Yourpay lyder virkelig godt.

Hvis man ikke betaler et månedligt beløb hos yourpay, er det så en større fordel at vælge Yourpay frem for PayPal, hvis man ikke sælger specielt mange produkter på en måned? 

Tilmeldt 8. Aug 13
Indlæg ialt: 325
Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for input KS71! Jeg har så åbenbart misforstået noget, da jeg troede at hvis man brugte PayPal metoden, at der så samtidig hørte dankort, Mastercard med puljen.

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Sådan var det før i tiden. Der kunne man godt betale gennem PayPal med et dankort, selvom kunden ikke havde en PayPal konto. I dag skal kunden have en PayPal konto og kan kun betale med sin PayPal konto. 

Jeg vil klart anbefale dig at få dankort betaling, for ellers går du glip af en hel del kunder. Jeg har selv en aftale med Nets og ePay, og det koster omkring 2200 kr pr år - jeg kan ikke huske det præcise beløb, men det er der omkring. Så kan du selv dividere det ud pr måned. 

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Tilmeldt 2. Jun 08
Indlæg ialt: 920
Fra  www.usb.dk Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :

KS71:

Sådan var det før i tiden. Der kunne man godt betale gennem PayPal med et dankort, selvom kunden ikke havde en PayPal konto. I dag skal kunden have en PayPal konto og kan kun betale med sin PayPal konto. 

Jeg vil klart anbefale dig at få dankort betaling, for ellers går du glip af en hel del kunder. Jeg har selv en aftale med Nets og ePay, og det koster omkring 2200 kr pr år - jeg kan ikke huske det præcise beløb, men det er der omkring. Så kan du selv dividere det ud pr måned. 

Ved ikke hvor du har det fra, men vi har betaling uden oprettelse af konto hos paypal. Det kan ses på vores shop, hvor vi sælger billige usb stik.  

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Also - det er ved at blive udfaset af PayPal. Jeg har selv haft PayPal hvor kunderne før i tiden kunne betale med deres dankort, uden at have en konto. Jeg fik så en mail fra PayPal hvor de oplyste mig at den mulighed langsomt blev fjernet i etaper for flere lande. Jeg ringede så ind til PayPal og fik det bekræftet af dem over telefonen. Du er nok bare heldig at det ikke er kommet til dig endnu, men jeg mistede muligheden for omkring 1/2 år siden. 

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 23:06
Hvor mange stjerner giver du? :

I denne tråd kan du se der også er en anden som har fået oplyst at den mulighed bliver udfaset. 

http://www.amino.dk/forums/t/221552.aspx?PageIndex=1

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Tilmeldt 15. Dec 14
Indlæg ialt: 19
Fra  kiwiwear Skrevet kl. 08:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen.

Paypal tilbyder betaling med mastercard, debit osv.. (ikke dankort)
Hos paypal skal man oprette en konto før man kan betale.

Epay skal integreres på webshoppen, og de tilbyder direkte betaling uden, at oprette nogen konto.
Her er det muligt, at betale med alle danske kort afhængigt af hvilken løsning du vælger. Tjek det her: http://www.epay.dk/bestil-epay/

H
åber det hjalp. :-)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 101
Fra  Amino.dk Skrevet kl. 09:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Erik,

Jeg havde klart valgt Mobilepay - synes det virker meget nemt og overskueligt. Vi overvejer selv her på Amino at skifte til netop MobilePay.

Venligst

Zouheir

Tilmeldt 8. Aug 13
Indlæg ialt: 325
Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Zouheir.

Tak for dit svar. Vi er enige om at mobilepay og PayPal er det samme ikke?

Hvorfor vil du anbefale Paypal/mobile pay, når man både skal Oprette konto når man køber og så kan kunderne heller ikke betale med Dankort? :-).

Mvh. Erik

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)