Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Supplement til Visa betaling (beløbsgrænser)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra 6920 Videbæk
Tilmeldt 8. Jan 08
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminos

Måske er emnet lidt fejlplaceret, men jeg søger lige lidt erfaringer omkring beløbs grænser i forhold til Visa betalinger i udlandet.

En af mine faste leverandører har fusioneret med et udenlandsk selskab og de driver nu deres forretning fra Nord Irland. Det et sådan set fint nok da det har betydet et markant fald i mine indkøbspriser 😉

MEN desværre betød det også farvel til Leverandør service ordningen med 8 dages kredit og automatisk afregning. De 8 dage netto er blevet til 7 dage netto og nu med kortbetaling og det har jeg ikke skænket en tanke før mit kort blev afvist i forbindelse med et PayPal køb.
Jeg kontakter banken og får besked på at jeg har ramt 20.000kr/30dage grænsen som er bestemt af VISA.

Er der andre der har stået samme sted og hvordan har i løst dette ?

Jeg handler i højsæson for ca 100-150.000kr hos denne leverandør.

En mulighed kunne være Mastercard ??

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Et kreditkort fra mastercard kunne helt sikkert være det rigtige i din situation, men tag fat i din bank og hør dem ad. Min egen bank, Nordea, tilbyder en række forskellige korttyper, som er tilpasset en række individuelle behov - men der lyder dog lidt mærkeligt, at virksomheden ikke accepterer en almindelig bankoverførsel (selvom dette naturligvis vil bære dyrere pr overførsel for dig) :)

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 16:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal da helt klart lave bankoverførsel, i den størrelse er jeg sikker på modtageren også helst ser det sådan. Du betaler 1,25% i afgift til VISA dvs. du betaler knap 1500kr. per måned, mens en bankoverførsel normalt kun koster et beskedent gebyr

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :

20.000 kr / måned er bare en dum dansk grænse på visa/dankort delen. 

DU skal bare bede banken om at give dig et kort med en anden grænse.

Her i England, hvor valget praktisk talt kun er på Visa - der er der ikke nogen som sådan beløb grænse. Og da slet ikke så lavt.. Lyder som en beløb grænse der passer til et privat forbrug måske - men da ikke noget nær erhverv. Har da købt for mange gange det beløb på Amerikanske oDesk - det var dog den gang med et Mastercard Debit

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)