Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skat af overskud i enkeltmandsvirksomhed.

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 12. Mar 13
Indlæg ialt: 551
Fra  Accountman Renskabsservice Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:
Det er vel ikke så vrøvl - men jeg ved heller ikke hvem du mente

Jeg mener bare at der ikke et klart svar til trådstarter, som nok ikke selv er klar i mælet.

Mvh

Stig

Accountman Regnskabsservice - regnskabshjælp til din virksomhed - www.accountman.dk

Fra Hvidovre
Tilmeldt 6. Jan 14
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Nu er det så sådan, at fra når jeg går igang og resten af året er det minimalt hvad der bliver af udgifter. Derfor forventes der er overskud i år, og derfor jeg spørger hvordan betalingen af skat foregår. ikke alt muligt om man godt kan trække ud men stadig ikke have overskud osv osv. Det går lidt hurtigt væk fra mit spørgsmål som jeg reelt set syntes er ret simpelt.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46487
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :

loven siger man skal forskudsregistre sit forventede overskud - og så betaler man skat af det overskud som personlig indkomst. Hvis man ikke registrerer noget det første år, så får man ikke straf for det - men evt manglende betaling af skat vil blive pålagt rente fra 1/1 året efter og yderligere strafrente 1/7 året efter

fremadrettet vil skat selv igen sætte et forventet tal i forskud og retter man hver gang ned så skat ser det som forsøg på at udskyde skat - så vil de kunne gribe ind 

Jeg synes mange har prøvet at hjælpe dig faktisk - og svarene er givet hvis du læser tråden

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Hvidovre
Tilmeldt 6. Jan 14
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 19:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Cookie - John Hannover:

loven siger man skal forskudsregistre sit forventede overskud - og så betaler man skat af det overskud som personlig indkomst. Hvis man ikke registrerer noget det første år, så får man ikke straf for det - men evt manglende betaling af skat vil blive pålagt rente fra 1/1 året efter og yderligere strafrente 1/7 året efter

fremadrettet vil skat selv igen sætte et forventet tal i forskud og retter man hver gang ned så skat ser det som forsøg på at udskyde skat - så vil de kunne gribe ind 

Jeg synes mange har prøvet at hjælpe dig faktisk - og svarene er givet hvis du læser tråden

vh John H

Jeg har også fået mit svar tidligere i tråden ja. Derfor er der stadig for mange hvis og hvis, som ikke vedgår mit spørgsmål.

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)