Hej Michael. Jeg er ny startet i Zinzino, og syntes det er fantastisk, har pt 4 kunder og 1 partner. det med at sælge osv bekymrer mig ikke, sundhedsprodukterne er jo skide gode og hjælper rent faktsik folk, de får endda bevis for det. kaffen kan folk jo smage før de køber, jeg solgte min Nespresso maskine til fordel for Zinzino's Spørgsmålet er vel bare hvor meget man vil det, dem der rigtig gerne vil det skal nok får det til at lykkedes, men det er de færreste der gør det på under 1 år, der er selvfølgelig undtagelser. jeg ser det som en klar fordel at der både er kaffe og sundhedsprodukterne, det giver mulighed for en meget større kundegruppe. prissætningen er ligeledes præcis hvor den skal være. startede du nogensinde op? Venligst Benjamin |
Hej Michael
Smider da lige en kommentar ind også :)
Jeg kender en hel del der arbejder med Zinzino, og har da også selv været til et møde, dog aftalt på forhånd med pigen at vi hver især tog et kig på hinandens forretninger.
Jeg hader kaffe, så derfor syntes jeg ikke forudsætningerne for at arbejde med zinzino var til stede, men er du til kaffe og syntes zinzinoen er bedre end alt andet, så giver det da meget god mening at starte der. Sundhedsprodukterne har jeg ingen viden om, men der foretrækker jeg nok at "produkterne i biksen" passer sammen, sundhed/skønhed, elektronic og lign.
Jeg vil sige som Keld, er det network marketing/entreprenørdelen der tiltaler dig, så kig evt på flere selskaber, se hvor produkterne tiltaler dig, enten som forbruger eller som du kan se et potentielt marked i.