Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Troværdighed til ens hjemmeside?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Apr 15
Indlæg ialt: 20
Fra  TeeShoppen.dk Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg har sammen med en veninde hjemmesiden www.TeeShoppen.dk hvor vi sælger ensfarvet (basic varer) T-shirts, trøjer og caps til billige priser.. Vi er lige pt. igang med at pifte vores hjemmeside lidt op.. 

Vi kunne godt tænke os et par gode idéer til hvordan vi gøre vores side super troværdig udover de ting vi allerede har gjort. 

Hvad lægger kigger i efter når i skal handle på en hjemmeside udover produkterne?

Mvh. 

Benjamin & Josefine 

TeeShoppen.dk

Fra Odense
Tilmeldt 1. Jan 12
Indlæg ialt: 393
Fra  Babytoys.dk Skrevet kl. 16:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Hvis jeg udelukkende skal bedømme siden på troværdighed og hvilke elementer i har brugt for at løfte troværdigheden vil jeg sige, at i har læst på jeres lektie og gjort jeres arbejde godt :)

De vigtige elementer som, navn, adresse, kontaktinformationer, betalingsinformationer, leveringtider osv. som alt sammen er væsentligt og med til at løfte sidens troværdighed indeholder jeres side og er nemt at finde :)

Derimod synes jeg lidt jeres hjemmeside er en smule rodet. Konkrete tips kan jeg desværre ikke give, men føler der er noget der forstyrer mig, men jeg er sikker på, at jeres side nok skal konvertere.

Held og lykke.

Mange hilsner

Mads

Fra Nordsjælland
Tilmeldt 7. Oct 08
Indlæg ialt: 134
Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg gik også lige en tur ind på Jeres webshop - og umiddelbart ser det fornuftigt ud.

MEN - skal en side i min optik have troværdighed, skal navn/adresse/cvr/mv. fremgå allerede på forsiden af shoppen!

Det er ikke meningen at man som kunde skal lede siten igennem, for at finde ud af hvor shoppen er hjemmehørende.

Så - på med adresse på forsiden - f.eks. i bunden på forsiden. Det løfter Jeres troværdighed enormt.

OG - så se at få pillet billede af den allerførste grå t-shirt (grå rullekrave) af siden. Billedet er dårligt (det er de andre ikke), og umiddelbart er den krøllet og nusset. Måske vedkommende der har den på, har sovet med den 1 nat eller 2? :-)

Ellers flot side.

Tilmeldt 25. Apr 15
Indlæg ialt: 20
Fra  TeeShoppen.dk Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads,

Tusind tak for dit svar :-)

Jeg kan godt følge dig i at vores side er lidt rodet.. Jeg vil bruge min lørdag på at gøre noget ved det :-)

Endnu engang mange tak.

Mvh. Benjamin

Tilmeldt 25. Apr 15
Indlæg ialt: 20
Fra  TeeShoppen.dk Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hehe, tak for svaret :)!

Det er hermed noteret og vil blive ændre ASAP :)

Mvh.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)