Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken id-kort printer kan også lave skrabefelt? plus diverse andre relateret spørgsmål :)

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 7. Apr 15
Indlæg ialt: 69
Fra  Skrotlortet.dk Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey,

Han sælger sådan noget til hverdag, ja! :) Men tro mig, han hjælper dig længe før han sælger noget til dig...! :)

Vh. Deniz

Fra Roskilde
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 422
Fra  LivetSomSenior ApS Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal måske for god ordens skyld også lige understrege, at jeg ikke arbejder på at sælge dig noget :). Jeg har tidligere arbejdet i den branche, men gør det ikke længere.

Der er ikke ret mange der benytter skrabefelter på plastikkort - og dem der gør, får ofte kortene produceret ved nogle af de større virksomheder, som så sætter skrabefelt på som en del af produktionsprocessen. I Danmark kan du bl.a. kigge på:

- Oberthur

- DZ Card

- CardCoin

- Kortpriser.dk

Jeg har ikke tidligere hørt om nogen der selv har købt en kortprinter og bagefter sat skrabefelter på - men dermed ikke sagt, at det ikke kan lade sig gøre.

Jeg ejer LivetSomSenior, som forhandler praktiske hjælpemidler til ældre og handicappede - se vores hjemmeside.

Tilmeldt 25. Apr 15
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

-> Deniz

:) Jeg har i hvert fald skrevet til ham, som minimum kan jeg i det mindste høre om han har nogle gode råd. Tak for henvisning til ham.

-> Jeppe

:) Ja, måske et atypisk forespørgsel, men jeg er sikker på at jeg ikke er den eneste. Det med skrabefeltet gør det lidt anderledes, men det er også en af grundene til, at det absolut er et must at den er med.

Grundet at jeg kun kommer til at udstede sådanne kort 10 stk. om ugen, cirka, så kan jeg ikke se at det skal kunne betale sig for mig, at få det lavet hos ekstern, hvor det bedre kan betale sig hvis jeg skulle have trykt 100 og opefter. Alene startsomkostningerne, fragten og ventetiden, hvis jeg skal bruge 1-2 kort om dagen gør, at jeg, selvom jeg ikke skal udstede særligt mange kort pr. uge, bedre er økonomisk tjent med at købe en kort printer.

Fra Rødovre
Tilmeldt 5. May 14
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 08:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hos Neopost Danmark, kan vi også hjælpe med kortprintere :-) 

Giv gerne et ring, 40 60 64 05 

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)