Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forkert domæne køb

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 19. Jan 15
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,jeg har lige et hurtigt spørgsmål:

I sidste uge, bestilte jeg en hjemmeside hos one.com. Som betalings metode skrev jeg bankoverførsel.

Efter at havde sovet på det, syntes jeg alligevel ikke det var en god ide, er der nogen sandsynlighed for at jeg får sent en regning, når jeg ikke har overført noget penge endnu? 

Tilmeldt 9. May 12
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Så vidt jeg husker, så fraskriver du dig fortrydelsesretten når du bestiller hos One.com, så der kommer helt sikkert en faktura, men skynd dig at kontakte dem via chat. De plejer at være meget fleksible. Det er ihvertilfælde min erfaring. :-) 

Tilmeldt 19. Jan 15
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hvis jeg så undlader at betale, hvad så?

Tilmeldt 9. May 12
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Så vil jeg tro at du får en rykker, og derefter en rykker mere, og så en inkasso varsel og til sidst ryger den til inkasso. Det er sådan det normalt går, hvis man undlader at betale en regning. Så tag fat i dem hurtigst. Eller også vælg at betale og gøre brug af det du har bestilt. :-)

Tilmeldt 25. Apr 15
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

:)

"Hvis jeg undlader at betale, hvad så?"

lol. Helt ærligt... er det seriøst ment? Er vi virkelig så langt ude i DK efterhånden?

Tilmeldt 19. Jan 15
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Er vi så langt ude i Danmark, at "LOL" er blevet en del af "Den Danske Ordbog"?

Tilmeldt 19. Jan 15
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :

magic22:

Så vil jeg tro at du får en rykker, og derefter en rykker mere, og så en inkasso varsel og til sidst ryger den til inkasso. Det er sådan det normalt går, hvis man undlader at betale en regning. Så tag fat i dem hurtigst. Eller også vælg at betale og gøre brug af det du har bestilt. :-)

Porblemet er at der mangler et bogstav i teksten, så jeg har ikke lyst til at havde en hjemsidde, med det navn.

Tilmeldt 9. May 12
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen så står du langt bedre allerede. Igen skynd dig at skrive til dem. Har selv været ude for at jeg kom til at bestille et domæne med webhotel hos dem, hvor jeg kom til at lave en stavefejl da jeg bestilte. Jeg kontaktede dem straks, og de var helt ok med at jeg bare bestilte et andet domæne til webhotellet hos dem, så det kostede mig ikke ekstra. Som sagt, de plejer at være meget fleksible.

De har chat hele døgnet, men på den her tid er det vist kun på engelsk. :-)

Tilmeldt 25. Apr 15
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Jeg bebrejder curlingforældrene :)

Mac, du kunne måske overveje at kontakte dem og forklare dem situationen, det kunne jo være at de kunne hjælpe dig. Eller du kan være ligeglad, se bort fra de regninger og rykkere du får tilsendt, stikker en finger i din øre og gøre som Dolph. Lalala... det er det eneste jeg kan høre!!!

Tilmeldt 19. Jan 15
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 22:45
Hvor mange stjerner giver du? :

magic22:

Jamen så står du langt bedre allerede. Igen skynd dig at skrive til dem. Har selv været ude for at jeg kom til at bestille et domæne med webhotel hos dem, hvor jeg kom til at lave en stavefejl da jeg bestilte. Jeg kontaktede dem straks, og de var helt ok med at jeg bare bestilte et andet domæne til webhotellet hos dem, så det kostede mig ikke ekstra. Som sagt, de plejer at være meget fleksible.

De har chat hele døgnet, men på den her tid er det vist kun på engelsk. :-)

Tak for hjælpen, men jeg forstod ikke helt den første det af sætningen. Forstod jeg dig ret, at hvis der er stavefejl, så er der større chance for at få den trukket tilbage?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)