så er min nye hjemmeside i luften. Jeg håber i vi hjælpe mig med jeres mening om den. |
Er der slet ikke nogen der har noget feedback??
så er min nye hjemmeside i luften. Jeg håber i vi hjælpe mig med jeres mening om den. |
Tømrerfirmaet Martin Larsen fra Skælskør (Vestsjælland)
Er der slet ikke nogen der har noget feedback?? |
Hejsa Martin ! Jo på “facaden” er den vel meget pæn ??? MEN den er overhovedet ikke SEO optimeret på nogen som helst måde. Se kopi nedenunder fra kildekoden på din side. <meta charset="UTF-8" /> <meta name="viewport" content="width=device-width, user-scalable=no, initial-scale=1.0, minimum-scale=1.0, maximum-scale=1.0"> <meta http-equiv="X-UA-Compatible" content="IE=edge,chrome=1" /> <script src='https://www.google.com/recaptcha/api.js'></script> <title>Velkommen - ISOmesterISOmester</title> ----------------------------------------------------------------------------------------------------------- Med hensyn til DC problemer er den endnu ikke særligt ramt. Så fortsæt med det. Du kan i SEOquake se nuværende resultat. Du har i denne f.eks. kun 15 links på nuværende tidspunkt. Der er en del kodefejl på siden, se nedenunder Dem skal du se og få rettet, da de er skadelige for siden.. Held og lykke med siden. |
Mange tak Ib. Der er da lidt at arbejde med. |
Flot side som også fungrer på mobil :-) Jeg er ikke så vild med jeres skrifttype, den virker lidt "flad", men det er nok bare en smagssag :-) |
Brug for nyt bredbånd? Tjek min side www.billig-bredbånd.nu ud!
menu links alt for småt seo lav andre titler på sidden end bare forsiden velkommen stå hvad sidden omhandler og jeres kerne søgeord vigtigt gerne også links facebook firma sidde vis det haves så man kan dele jeres sidde der og likes den der |
Synes det er en super side ... som "bruger" er den dejlig nem af finde rundt i og finde relevant information ... fedt med den udregner! :) Mvh Jimmy |
hyggebox.dk - Danmarks hyggeligste! Hygge leveret med posten - hver måned!