Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

B2B webshop - hvilket shopsystem skal jeg vælge?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 64
Fra  Blandet-landhandel.dk Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Yo peoples! Skal have lavet en grossist B"N webshop, hvor brugeren først får oplyst priser efter at have logget ind med et heeeeemmmeligt kodeord...Hvilken udbyder er god og NEM, her?

Kh Katinka

Håndplukket antik og vintage - selvforkælelse, luksus og stil Blandet-landhandel.dk
Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 09:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Katinka 

Jeg vil mene at du kan komme i mål med en WooCommerce løsning med et såkaldt “forhandler plugin“ 

Smid mig en mail hvis du har spørgsmål, eller vil have lidt hjælp til at komme i sving. :-) 

Tilmeldt 12. Mar 15
Indlæg ialt: 30
Fra  Parasoleksperten.dk Skrevet kl. 10:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Katinka,

Vi har webshop gennem Danhost.dk, og ved de tilbyder denne løsning. Smile

Solafskærmning i høj kvalitet - Parasoleksperten.dk

Tilmeldt 12. Jun 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Katinka,

Jeg arbejder som projektkonsulent for firmaet redWEB. Vi er et af landets mest kompetente Joomla huse og er bosiddende i Odense på Blangstedgaardsvej 1.

Jeg tillader mig at skrive da vi har lavet en del af de løsninger som du efterspørger :)

Jeg vil gerne tage en uforpligtende snak med dig omkring dine krav og ønsker og komme med et tilbud på det du søger. Hvis du vil vide mere kan du sende mig en mail på jpt(at)redweb.dk eller hoppe forbi vores site og læse mere på www.redweb.dk

Du kan læse mere om hvad vores kunder synes om os her http://www.trustpilot.dk/review/www.redweb.dk
Jeg håber at høre fra dig, med venlig hilsen

Jesper Tønder

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)