Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kreditorer i E-conomic?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Nov 14
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg har i ca. et år brugt e-conomic og vil gerne bruge funktionen "leverandører".

Listen kommer imidlertid ikke frem, når jeg vil indtaste en regning.

Ved du, hvor jeg evt kan læse om hvordan denne funktion bruges (udover i e-conomic, da jeg ikke finder deres vejledledning tilstrækkelig)

Mvh

Tilmeldt 12. Mar 13
Indlæg ialt: 551
Fra  Accountman Renskabsservice Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

prøv at ringe til E-conomics support. De er rigtig dygtige.

Mvh

Stig

Accountman Regnskabsservice - regnskabshjælp til din virksomhed - www.accountman.dk

Tilmeldt 3. Oct 14
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 09:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nesbø

Nu ved jeg ikke, hvor langt du er kommet i processen med leverandører, men som det første, skal du oprette dine leverandører i e-conomic. Det gør du under fanebladet Regnskab > og i menuen til venstre klikker du på ”Søgning og lister” > Leverandører.

Herefter kan du registrere dine fakturaer fra leverandører i e-conomic. Det gør du under fanebladet Regnskab > hvor du vælger en kassekladde i menuen til venstre.

Klik på knappen ”Ny postering” og udfyld felterne.

Det er vigtigt, at du vælger den rigtige type postering.  Når du klikker på ”Ny postering” er typen valgt til ”Finansbilag”, det skal du ændre til ”Lev.faktura”. Så vil dine leverandører automatisk dukke op, når du klikker på feltet ”Leverandørnr.”

Jeg håber, at du kan bruge mit svar, ellers er du velkommen til at tage fat i vores support. I dag er vi på telefonen frem til kl. 14 (tlf. 88 20 48 40) og mail frem til kl. 15. (info@e-conomic.com)

Fortsat god dag. Skype-CoolSmile

Venlig hilsen Tanja, e-conomic

Tilmeldt 17. Nov 14
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Super, fint svar Tanja. Smile

Jeg forsøger med din vejledning istedet.

Tak for hjælpen.

Tilmeldt 17. Nov 14
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 12:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Tanja Sørensen:
Når du klikker på ”Ny postering” er typen valgt til ”Finansbilag”, det skal du ændre til ”Lev.faktura”. Så vil dine leverandører automatisk dukke op, når du klikker på feltet ”Leverandørnr.”

Det var præcis dette jeg ikke havde opdaget Smile

Og så går jeg ud fra at jeg skal vælge "Lev.betaling" når jeg betaler fakturaen ... spændende, jeg glæder mig til at komme igang.

Tilmeldt 3. Oct 14
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er nemlig korrekt. Du har også mulighed for at lave betalingen i samme arbejdsgang. Når du opretter en posteringstype med "Lev.faktura" kommer der også et felt frem til "Betalingstype", hvor du fx kan vælge "+71" og udfylde betalingsoplysninger.

Ja, det er nemlig lidt spændende at lege med regnskab ;-) Du siger bare til, hvis der er andet.

Rigtig god weekend.

Venlig hilsen Tanja, e-conomic

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)