Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hej Aminoer ... Mangler feedback på vores nye hjemmeside , Retroland.dk

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. May 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa alle sammen

Vi kan godt bruge lidt konstuktiv kritik / feedback af vores hjemmeside Retroland.dk , hvad kan vi gøre bedre ?? Hvad syntes du fungerer , mht koncept osv ?

Ser frem til at høre et par "uvildige" meninger :-)

De Bedste Hilsner

Ole

www.Retroland.dk

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 23:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Glimrende ide.

Du skal få nogen til at læse korrektur på dine tekster.

Og overvej om "De, "Dem, Deres" er det du vil.

Det er meget høfligt, men måske skudt lidt over målet.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

der mangler seo overskrifter siderne dette hjælpe dig frem på søgemaskiner så du får besøgene på din sidde der er forside vigtigst men husk lav en god salgs tekst med relevante søgeord der Maks 55 tegn 

efter min smag er sidden for rød et bedre tema ville jeg vælge 

jeg savner et cvr nummer på sidden sæt det gerne i fodnoten på sidden 

giv alle billederne titler og tags derved kan de søgeord optimeres

sæt gerne de social logoer på sidden facebook er godt sted kunder der skriver der om jer i kan også dele jeres vare der igennem social medier med en facebook sidde og en firma sidde med likes er det lidt nemmere at få gang i sidden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 21. Sep 05
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ole

Mine umiddelbare kommatere:

 1. Webstedet er virkelig langsomt, i en sådan grad af jeg vil tro at de færreste har tålmodighed til at gennemse jeres produkter. Det skyldes flere ting men blandt andet at I anvender nogle kæmpe billeder, fx i opløsningen 2100x1600 og så viser dem i 210x160. Det er spild og I bør klart have jeres billeder liggende i den størrelse som det skal vises i. Vær opmærksom på at du nok ikke selv kan se hvor langsomt det går, da din browser allerede har cachet billederne.

 2. Jeres page title på forsiden består af et punktum. Det denne tekst som har aller størst betydning for SEO og som bliver vist i overskriften i Google samt i fanebladet i browseren. Det er derfor en af de tekster i bør bruge mest tid på at perfektionere, og ikke en tekst i bare skal udfylde med ".". Derudover har i titler som "Varer til salg" og "Vurdering". Disse siger ikke så meget for personer der ikke ved hvem i er. De kunne med fordel ændres til fx "Brugte restaurerede retro møbler til salg" osv.

Med venlig hilsen

Martin Poulsen, Driversnote

Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Jan 15
Indlæg ialt: 54
Fra  EPDesign.dk Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Goddag Ole.

Først og fremmest syntes jeg, at hjemmesiden er alt for mørk og dyster. Menuen lægger man ikke rigtigt mærke til.

Samtidigt savner jeg lidt liv i siden, hvilket referere til ovenstående.

Jeg forstår ikke jeres footer nederst på siden. Hvad gør den godt for? Kommer der noget i den med tiden eller?

Tilmeldt 30. May 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:58
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Hejsa

Takker for input og jeres gode pointer. Jeg vil tilrette siden og har taget flere ting til mig :-)

tak for hjælpen og ønsker alle en dejlig sommer.

Ole

Fra Odense C
Tilmeldt 26. Feb 11
Indlæg ialt: 280
Fra  Devilfish Media Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ole

Et venligt råd inden du kommer for langt med dit nuværende projekt.

Skift væk fra det mono.net til noget opensource som foreksempel Wordpress eller lign. Køb et template til billige penge (eksempelvis dette). Så kan du også nemt (og gratis) udvide med en online shop på et senere tidspinlt, hvis du ønsker dette. Derudover er der ingen månedlige udgifter udover et webhotel.

Håber du kan bruge det til noget, ellers held og lykke med din side :)

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 18:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Ideen er egenlig god men der er al for meget tekst som du har placeret så det er teksten man møder når man skal vurdere hvor indbydende det ser ud, det gør det tungt og kedeligt. Skrev du køb/salg af retromøbler, så ved folk hvad det handler om, så kan du gemme al hjælpe tekst til side i een rubrik med underafdelinger. Det er fint nok du forklarer dig, men folk der besøger dit site første gang ønsker at hurtigt kunne vurdere dit site. Mange vil smutte i løbet af få sekunder når de møder en lang tekst de ikke søger efter.

Som andre nævnte så er farven nok lidt dyster.

Jeg har lidt svært ved at overskue priserne, det nytter ikke noget at forsøge at sælge uden at sætte priser på.

Det er lidt uklart hvem I repræsenterer og hvad i tager for Jeres service, har i en berettigelse i forhold til DBA. Lauritz osv

Held og lykke

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)