Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Må man lave gratis onlineforløb/arbejde når man er på dagpenge?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Jan 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Hvis man er på dagpenge, må man så godt have en hjemmeside med blog og andet gratis værdi til (kommende) kunder?

Hvis man nu har tænkt sig at starte et firma op senere, så kunne man nu opbygge et kundefundament.

Netop ved at tilbyde gratis arbejde, for at skabe kontakt med potentielle kunder. Og at folk ser og prøver af hvad jeg kan gøre for dem.

Det firma jeg vil starte op er 100% online. Det er coaching, hvor jeg laver onlineforløb med min sparring.

Det er med hjemmeside hvor der er en blog (som jeg ikke tjener penge på) og så er det en Facebook side.

Men må man godt gøre alt det her imens man er på dagpenge? Altså nærmest har et "firma", hvor man bare ikke må tjene penge.

Jeg kan ikke se problemet i det. For jeg kan stadig stå til rådighed for arbejdsmarkedet. 

Og ville kunne tage et fuldtidsarbejde.

Mvh. Stefanie

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46487
Fra  John Hannover Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

du skal altid ha OK fra dagpengekontoret uanset det er gratis. Det kan være du skal ha supplerende dagpenge i stedet og de skal kunne kontrollere arbejdstid osv - men det er bestemt muligt at få OK Derimod vil du kunne få store problemer hvis de opdager, at du arbejder med selvstændighed samtidigt med de betaler dig dagpenge, det vil kunne medføre tilbagebetaling (du vil sikkert også ha hørt om sorte penge - eller vi ordner regning om 4 mdr osv) Altid få OK - læs evt http://johnhannover.blogspot.dk/2013/03/supplerende-dagpenge-bibeskftigelse.html 

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 21. Sep 14
Indlæg ialt: 297
Skrevet kl. 15:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mig bekendt regner a-kasserne ikke i timeløn, men i antal timers arbejde.

Der er lidt forskel på hvad a-kasserne tillader, så det eneste rigtige er at kontakte i din a-kasse og stille spørgsmålet til dem.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)