Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forslag til iPhone reparations domæne belønnes!

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Haderslev
Tilmeldt 27. Sep 14
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 19:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg er i startfasen af oprettelsen for iPhone-reparationer. Dermed står jeg og mangler et genialt domæne!

Det er der i kommer ind i billedet - kom gerne med jeres forslag (Bedste forslag belønnes via mobilepay).

(Jeg forbeholder mig retten til ikke at belønne bruger, hvis domænerne ikke falder i min smag)

Jeg håber på jeres hjælpsomhed.

//Simon

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :

ifixphone.dk

Tilmeldt 11. Nov 08
Indlæg ialt: 270
Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :

pisnogetlort.dk - en sjov vinkel på når man har tabt sin iPhone i lokummet eller på asfalten.

/Arco

Tilmeldt 2. Feb 15
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 19:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Jeg ejer domænet ifixphone.dk og vil gerne sælge, hvis det er det domæne du vil have! Bare PM mig hvis det er tilfældet

Fra Middelfart
Tilmeldt 13. Sep 12
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Konas:

Jeg ejer domænet ifixphone.dk og vil gerne sælge, hvis det er det domæne du vil have! Bare PM mig hvis det er tilfældet

Enten har du lige købt det, i det sekund du så det nævnt her, eller også ejer du det slet ikke.

Er det første tilfældet, er det super dårlig stil. Derudover er det også i strid med reglerne at købe et domæne med henblik på videresalg. Ja faktisk må du jo slet ikke sælge det med fortjeneste.

Fra Haderslev
Tilmeldt 27. Sep 14
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg håber ikke, at overstående eksempel (Konas) er rigtigt.

Dette ville være utrolig dårlig stil, og dette er grund nok til ikke at købe det af dig..

Fra Haderslev
Tilmeldt 27. Sep 14
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 20:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Efter dk-Hostmaster, så er domænet blevet købt i dag, og eksemplet (Konas) virker derfor sandt..

Utrolig dårlig stil - træls, at mine forslag skal blive til en pengemaskine i dine øjne..

Tilmeldt 2. Feb 15
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Undskyld, jeg vidste ikke at man ikke måtte det, jeg er i gang med at refundere domænet, så det er nok til salg igen i morgenSmile

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Sejer Hansen:

Efter dk-Hostmaster, så er domænet blevet købt i dag, og eksemplet (Konas) virker derfor sandt..

Utrolig dårlig stil - træls, at mine forslag skal blive til en pengemaskine i dine øjne..

Dk-Hostmasters regler forbyder at lave netop det stunt som Konas lader til at have gjort. Så du kan tilbyde ham 45 kroner (Det årlige .dk gebyr), eller simpelthen overtage domænet da han næppe kan bevise han har mere brug for det end du.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg havde ikke foreslået det hvis det ikke var til salg, så ja super dårlig stil.

Dette forum handler om at hjælpe hinanden og søge sparring med andre iværksættere,

hvis dette ikke er din intention, så find noget bedre at bruge din tid på.

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)