Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Foodtruck - Unik Bedford CF van fra 1971

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Nov 14
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er en sjælden og rigtig flot bil, som jeg har hentet i England, da den oprindelig var tiltænkt at skulle køre som isbil.
Jeg har i forvejen en bil næsten magen til, som er en stor succes for min virksomhed. Men da jeg desværre ikke har tid til at sætte den 100% i stand - og mangler et sted at stille den - har jeg besluttet at sælge den.

Bilen er billig i drift, da det er en veteranbil og dermed er attraktiv i både vægtafgift og forsikring. Fryseren bagerst i bilen er nem at afmontere, og bilen kan hermed indrettes efter ønske og behov. Brug den fx som mobil kaffevogn, pølsevogn eller isbil. Bilen har et gammelt og meget sjældent Harwin klokkespil, som afspiller mekanisk. Klokkespillet og biles fine udseende giver rigtig meget opmærksomhed, da det er en sjælden foodtruck.

Hvis du er interesseret, så skriv en mail til info@kastberg-is.dk for yderligere information.

Pris: 103.000 excl moms.

Fra Skive
Tilmeldt 7. Mar 11
Indlæg ialt: 663
Fra  FoliePartner.dk Sjovegadgets.dk Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Wauw! Den slags foodtrucks ser man ikke mange af i DK.
Jeg har set noget lignende på en festival, hvor bilen solgte slush ice drinks :-)

Held og lykke med salget ihvertfald! Big Smile

Hjælper virksomheder med at vækste igennem effektiv Facebook-annoncering.
Skal jeg også hjælpe dig?

Fra Aalborg
Tilmeldt 13. Apr 14
Indlæg ialt: 25
Fra  My Try Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Den er virkligt flot!

Fra Præstø
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper.

super fed food truck. Er den på GB plader og skal omregistreres til DK skat og afgift?

kan den godkendes til dk fødevarer regler? Eller skal den først ombygges til det - og er den godkendt til gas og med gasblus i bil?

Tilmeldt 22. Jun 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 23:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Er vognen blevet solgt?

Mvh Jacob Anderson

Tilmeldt 4. Feb 18
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved du om den nye ejer af Foodtruck'en stadig er aktiv? Vi leder nemlig altid efter nye og spændende leverandører til vores Foodtruck-platform: nuento.dk/foodtruck

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)