Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Indløseaftale?- med hvem?

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:
men det ændrer jo ikke ved at de er eneste med mulighed for visaDANKORT og dermed det lave gebyr

øhhhh, er det ikke noget sludder, det er RENE Dankort kun NETS kan tage, alle de andre tager da også visa/Dankort :)

//Kim

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Clearhaus krav er

Vis du er et personligt ejet firma
- kopi af billed id og sygesikring.
- din side skal være køreklar
- iban nr til konto oplysninger
- oplysning om gateway quickpay, epay.
- gyldigt CVR nr
- samt hvor meget du regner med at omsætte for...

Og intet andet jeg fik min aftale på under 2 dage

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46465
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

wphosting:

Cookie - John Hannover:
men det ændrer jo ikke ved at de er eneste med mulighed for visaDANKORT og dermed det lave gebyr

øhhhh, er det ikke noget sludder, det er RENE Dankort kun NETS kan tage, alle de andre tager da også visa/Dankort :)

//Kim

Nej det er ikke sludder - De andre bruger VISA delen med VISA gebyr (som master gebyr) Nets bruger DANKORT delen og det er jo hele forskellen - det er derfor 80% af alle onlinehandler kører via nets (og alle andre må så også kun vise Visa symbol - IKKE visadankort symbol i øvrigt.) Et Visadankort uden nets aftale er i princip som en mastercard - med langt højere gebyr

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46465
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Lindblad1:

Clearhaus krav er

Vis du er et personligt ejet firma
- kopi af billed id og sygesikring.
- din side skal være køreklar
- iban nr til konto oplysninger
- oplysning om gateway quickpay, epay.
- gyldigt CVR nr
- samt hvor meget du regner med at omsætte for...

Og intet andet jeg fik min aftale på under 2 dage

dog vel en rullende reserve - hvor betalingers x% holdes tilbage i xx dage som sikkerhed også trods alt (som mange andre)

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra København
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 300
Fra  Scanpay ApS Skrevet kl. 01:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Som John siger er det kun Nets der kan indløse Dankort (punktum). Det er korrekt at langt de fleste Dankort er såkaldte Visa/Dankort, hvilket vil sige at de kan fungere både som et Dankort og som et Visa. Hertil skal det dog bemærkes at et Visa/Dankort altid bliver indløst som et Dankort hvis merchant har en indløsningsaftale med Nets. Man kan således ikke selv vælge om kortet skal indløses som et Dankort eller Visa.

P.S. Det er fedt at se hvordan folk stadig bruger/deler kortgebyr. Vi skal nok blive ved med at forbedre siden :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 12. Nov 09
Indlæg ialt: 303
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 09:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal vide noget omkring dine salgstal og virksomhed, før du kan beslutte dig. Hvor mange ordre har du, hvad er gennemsnitsordren, hvor meget forventer I at sælge for, hvilke lande bestiller folk fra, hvilke kort benytter de. Jeg kan godt rekommandere Clearhaus + Quickpay, som vi er forhandlere ved ud, men det ville ikke være at tage højde for præcist dit behov. Så før du beslutter dig - få noget tal på som du kan arbejde ud fra.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay mange tak for jeres inputs.

Jeg regner ikke med at lave en aftale med nets, da jeg kun har hørt dårligt om dem. Så må jeg bare leve med det høje gebyr på visaDankort.


Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46465
Fra  John Hannover Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :

iværksætterny:

Okay mange tak for jeres inputs.

Jeg regner ikke med at lave en aftale med nets, da jeg kun har hørt dårligt om dem. Så må jeg bare leve med det høje gebyr på visaDankort.


ja mange helt små taler skidt om nets sikkert med grund - men ofte fordi de ikke gider leve op til krav om webside og vente de standard ca 20 dage der er snidtet pt - men igen:

80% af al dansk onlinehandel går via nets (og langt mere i butikker) sååååå - du skal nu nok regne med at det fungerer sådan ret godt - ellers er der mange shops der har taget fejl

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 26. Jun 13
Indlæg ialt: 30
Fra  Vandreshoppen.dk Skrevet kl. 15:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg vil anbefale Stripe da de tilbyder det du søger uden oprettelsesomkostninger og er nemt at installere.

Ulempen er gebyret pr. transaktion, men som ny er det et godt sted at starte og nemt for dine kunder.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg har desværre kun hørt dårligt om stripe. På Trustpilot er der også næsten kun negative anmeldelser, Så derfor tror jeg at jeg holder mig væk. :)

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)